|
کدخبر: 37514

«امنیت و ایمنی»؛ شعار ایپاس ۲۰۱۸ + تصاویر

نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی از ۹ الی ۱۲ مهر سال جاری در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برپاست.

گسترش‌نیوز : صبح امروز هفدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس۲۰۱۸) با حضور سردار حسین اشتری؛ فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مسولان ارشد نیروی انتظامی با شعار «امنیت و ایمنی ؛ پشتوانه تولید داخلی» در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی آغاز کرد.

سردار اشتری در مراسم افتتاح این رویداد گفت: نمایشگاه بین‌المللی ایپاس یکی از نمایشگاه‌های خوب و مفید در منطقه به شمار می‌آید که توانسته هر سال بر ظرفیت‌های خود بیافزاید.

وی ادامه داد: مشارکت مخترعین و مبتکرین داخلی و خارجی در این رویداد باعث افزایش کیفیت آن شده است.

اشتری همچنین با اشاره به نقش پلیس در تامین امنیت و آرامش جامعه گفت: پلیس مسئول امنیت، آرامش و نظم جامعه است. امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در خدمت مردم برای جان، مال و ناموس مردم است.

وی تصریح کرد: امروزه پلیس در همه‌ی جاده‌ها، روستاها و شهر‌ها پلیس حضور دارد. و توانسته با استفاده از همه ی ظرفیت‌ها خدمت شایسته‌ای را به مردم بزرگ و شریف جمهوری اسلامی ارائه دهد.

سردار اشتری با اشاره به اینکه پلیس همیشه مورد اعتماد مردم است گفت: مردم کشور عزیزمان همیشه پلیس را مرجع، پناهگاه و تکیه گاه محکمی برای خودشان می‌دانند.

وی در ادامه افزود: همچنین پلیس با گروه‌هایی که مخل نظم و امنیت جامعه هستند با اقتدار با آنها برخورد خواهد کرد و بر اساس قانون و اختیاراتی که دارند در برابر اشخاصی که سعی دارند در امنیت و آرامش مردم خدشه وارد کنند ایستادگی خواهد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: استفاده از فناوری‌های روز همیشه در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی قرار دارد. با مشاهده سیر تحولی نیروی انتظامی در نمایشگاه چهل سالگی پلیس شاهد پیشرفت‌های آن در کشور اسلامی ایران خواهید بود.

وی افزود: جرایم و مجرمین نسبت به سال‌های گذشته پیچیده‌تر شده‌اند بنابراین پلیس هم باید به تجهیزات روز مجهز شود.

در بخش دیگری از مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی ایپاس ۲۰۱۸ عزیز دولتخواه ؛ مدیرعامل گروه اقتصادی مهرگان و سرپرست صنعت و تجارت بنیاد تعاون ناجا با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه گفت: نمایشگاه ایپاس با هدف ارتقای کمی و کیفی تجهیزات پلیسی هر ساله برگزار می‌شود.

در ادامه وی با بیان اینکه نمایشگاه امسال با شعار « امنیت و ایمنی ؛ پشتوانه تولید داخلی » افتتاح شده است گفت: در سال حمایت از تولیدات داخلی بخش جدیدی در این نمایشگاه پیش‌بینی شده‌ است و پارک‌های علمی و فناوری و مراکز دانش‌بنیان در آن حضور دارند.

وی ادامه داد: نمایشگاه امسال در فضای ۲۵۰۰۰ متر مربع با حضور ۳۵۰ غرفه از شرکت‌های داخلی و خارجی برگزار می‌گردد. علاوه بر این چهل چراغ نمایشگاه به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شده است که به معرفی پلیس ایران و شهدای ناجا می‌پردازد.

وی ادامه داد: محصولات ارائه شده از نمایشگاه شامل ۱۹۳ برند از ۲۰ کشور با بیش از ۵۰۰۰ عنوان محصول است. همچنین ۳۷ شرکت در بخش دانشگاهی و دانش‌بنیان و ۱۵ اثر توسط نخبگان در بخش مخترعان و مبتکران حضور دارند.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به برنامه‌های جانبی هفدهمین رویداد ایپاس گفت: امسال ۱۷ پلیس تخصصی و معاونت با برگزاری کارگاه‌های آموزشی با بیش از ۱۷ نشست تخصصی در نمایشگاه حضور خواهند‌ داشت.

نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی از ۹ الی ۱۲ مهر سال جاری در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برپاست.

ارسال نظر