|
کدخبر: 35450

پیام تبریک مدیرعامل شهرآفتاب به مناسبت روز خبرنگار

خبرنگاران راویان حقیقت و چشم‌های همیشه بیدار و زبان گویای مردم برای به تصویر کشیدن مطالبات آنان در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی هستند.

گسترش نیوز : محمد رئوف قادری، مدیرعامل محترم نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب در پیامی ۱۷ مرداد ماه را تبریک گفت:

ax-ghaderi.jpg

زیبا روزی است روز خبرنگار زیرا زشتی‌ها و زیبایی‌های جهان هستی را و انسان‌ها را آنچنان‌که هست با قلم و زبانش به تصویر می‌کشد تا عدالت را یعنی همان حلقه گم شده بشریت امروز را به وی برگرداند.

خبرنگاران راویان حقیقت و چشم‌های همیشه بیدار و زبان گویای مردم برای به تصویر کشیدن مطالبات آنان در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی هستند.

اینجانب این روز مبارک را به همه خبرنگاران و اصحاب رسانه که منصفانه، تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیریها و همچنین رفتارها و عملکردها را به نقد می‌کشند و دلسوزانه رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی می‌دانند و عملا در جهت استحکام پایه‌های دموکراسی قدم بر می‌دارند، تبریک می‌گویم و نهایت قدردانی و سپاس خود را تقدیمشان می‌دارم.

آنچه مسلم است هر آنکس که آگاهی بیشتر دارد، مسئولیت بیشتری نیز درقبال مردم و کشور خواهد داشت و این خبرنگاران هستند که با تحمل سختی‌ها و رنج‌های فراوان بار مسئولیت دفاع از حق و مبارزه برای برپایی عدالت را بر دوش می‌کشند و در عرصه های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و امید را برافراشته اند.

درود بر شما که خستگی ناپذیران عرصه آگاهی و اطلاع رسانی هستید و بر این روز مهم و به احترام خبرنگاران چند لحظه قیام می کنم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها