|
کدخبر: 34317

اسفهبدی در گفت‌وگو با گسترش نیوز

کاربرد سایت جدید پایتخت مشخص شد

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه بین‌المللی ایران از اختصاص بخشی از سایت جدید پایتخت به نمایشگاه دائمی کالاهای صادراتی کشور خبر داد.

حسین اسفهبدی در گفت‌وگو با گسترش نیوز از ارتباط میان صنعت و نمایشگاه سخن به میان آورد و گفت: ما سعی داریم توانمندیهای بخش صنعت و معدن کشورمان را از طریق برپایی نمایشگاه‌های تخصصی و اختصاصی یا مشارکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی بازدیدکنندگان و خریداران بالقوه معرفی کنیم.

esfahbodi.jpg

وی در ادامه سخنان خود افزود: نباید فراموش کرد که در بیشتر مواقع برپایی رویدادهای نمایشگاهی ضمن کمک به تأمین مواد اولیه مرغوب برای واحدهای صنعتی، شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان را با کانال‌های توزیع آشنا می‌کند. همچنین این رویدادها از طریق افزایش صادرات محصولات این واحدها، باعث می‌شود که هم درآمدهای ارزی آنان بالاتر برود و هم توانایی آنان برای گسترش خطوط تولید و نوسازی واحدهای فرسوده افزایش یابد.

اسفهبدی در پایان با اشاره به ایجاد نمایشگاه دائمی کالاهای صادراتی کشور در سایت جدید پایتخت گفت: در مجموع می‌توان گفت در بیشتر رویدادهای نمایشگاهی بیشترین فضا در اختیار تولید‌کنندگان ایرانی به ویژه آنان که از ظرفیت صادراتی بالایی برخوردارند، گذاشته می‌شود. این موضوع باعث شده شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران ایجاد نمایشگاه دائمی کالاهای صادراتی کشور را (که عمدتاً اقلام صنعتی هستند) در دستور کار خود قرار داده و در نظر دارد که بخش بزرگی از مساحت «سایت جدید شرکت سهامی نمایشگاه‌ها» در جوار فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) را به این نمایشگاه اختصاص دهد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها