|
کدخبر: 34049

میزبانی یونان از بزرگترین رویداد سالانه اروپا

یونان یکی از کشورهایی است که سالانه با برپایی رویداد نانوتکنولوژی سعی دارد به قطب فناوری‌های نو جهان تبدیل شود.

گسترش نیوز: نمایشگاه نانوتکنولوژی یونان (Nanotexnology ) را با عنوان بزرگترین رویداد سالیانه در سراسر اروپا می‌شناسند.

worldsfairnano_7-500x334.jpg

رویدادی که می‌توان آن را بزرگ ترین بازار برای نانو تکنولوژی، مواد نانو و برنامه ها، محصولات و تحقیقات الکترونیک ارگانیک در اروپا دانست. این رویداد که از ابتدای هفته جاری آغاز شده، تا ۱۶ تیر ماه در شهر تسالونیکی ادامه دارد.

این نمایشگاه سالانه از برنامه و خدمات متنوعی برخوردار است و به همین دلیل هم بازدیدکنندگان مختلفی از این رویداد بین‌المللی استقبال می‌کنند.

در کنار این رویداد، برنامه‌های جانبی متعددی مانند کنفرانس بین‌المللی علم نانو و نانو تکنولوژی، نشست بین‌المللی در خصوص اجزای الکترونیکی آلی انعطاف پذیر، دوره ی تابستانی علم نانو و نانو تکنولوژی، اجزای الکترونیکی آلی و نانو داروها و نمایشگاه نانو تکنولوژی معروف به NANOTEXNOLOGY Expo برگزار می‌شود که باعث افزایش اهمیت و اعتبار نانوتکنولوژی یونان می‌شود.

حضور بیش از ۲ هزار بازدید کننده تخصصی از سراسر جهان یکی از مهم‌ترین دلایلی است که فعالان حوزه فناوری‌های نانو را به سوی رویداد تسالونیکی جذب می‌کند. البته رویدادهای مهم نانوتکنولوژی تنها به یونان و شهر تسالونیکی ختم نمی‌شود، کره جنوبی و ایران نیز دو کشوری هستند که هر سال با میزبانی از رویدادهای مشابه سعی دارند به توسعه صنایع نانو کمک کنند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها