|
کدخبر: 33673

اسپانیایی‌ها به استالکس می‌آیند

استالکس ۲۰۱۸ میزبان کارگاه‌های آموزشی انجمن نمایشگاهی اسپانیا خواهد شد.

گسترش نیوز : کارگاه‌های آموزشی از جمله ابزارهای رشد و توسعه صنعت نمایشگاهی از طریق ارائه ایده و تجربیات و روزآمد کردن روش‌های فعالیت در این صنعت تخصصی به شمار می‌روند.

stalex2018new.jpg

استالکس ۲۰۱۸ (همچون دوره گذشته) بر آن است تا با استفاده از این ظرفیت، گامی در جهت رشد صنعت نمایشگاهی کشور بردارد. به همین منظور در جریان این رویداد، چند کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد و خوان پوچالت دبیرکل انجمن نمایشگاه‌های اسپانیا یکی از مدرسان این کارگاه هاست.

درباره دبیرکل انجمن نمایشگاه‌های اسپانیا بیشتر بدانیم خوان پوچالت در مارس ۲۰۱۷ به عنوان دبیرکل انجمن نمایشگاه‌های اسپانیا انتخاب و جانشین ماریا خوزه اوسدا شد. او دانش آموخته دانشگاه والنسیا و دارای مدرک دکتری در اقتصاد و تجارت است.

تجربه ۲۶ ساله در تیم مدیریتی نمایشگاه والنسیا و همکاری با نمایشگاه بارسلونا، پوچالت را به چهره‌ای شناخته شده در صنعت نمایشگاهی جهان تبدیل کرده است.

پوچالت در سال‌های اخیر به عنوان مشاور در امور نمایشگاهی فعالیت کرده است. او همچنین در مدرسه بازرگانی و بازاریابی ESIC مشغول تدریس مدیریت بازاریابی و استراتژی بازاریابی است.

پوچالت در زمینه برگزاری نمایشگاه‌های تجاری، بازاریابی نمایشگاه‌های تجاری و هماهنگی رویداد دارای تجربیات ارزشمندی است. او همچنین در حوزه‌های طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی و طراحی داخلی نیز فعالیت کرده و تجربیاتی اندوخته است.

عناوین دوره‌های خوان پوچالت در استالکس ٢٠١٨ در نمایشگاه استالکس ۲۰۱۸، خوان پوچالت سه کارگاه آموزشی «بازاریابی نمایشگاهی»، «برگزاری رویدادهای نمایشگاهی» و «آشنایی با صنعت نمایشگاهی اسپانیا» را برگزار خواهد کرد.

منبع: ستاد برگزاری استالکس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها