|
کدخبر: 33585

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران

تحریم‌ها اثری بر «ایران هلث» نداشت

محمد سعادتی‌پور معتقد است با وجود افزایش فشارهای بین المللی امریکا بر ایران، ایران هلث مانند هر سال با استقبال خوبی از سوی شرکت‌های خارجی مواجه شده است.

گسترش نیوز: محمد سعادتی پور، مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران با نگاهی مثبت به برپایی ایران هلث بیست و یکم، از برنامه‌ریزی برای امضای قراردادهای بین المللی در حاشیه این رویداد سخن گفت.

saadatipor1.jpg

وی در گفت‌وگو با گسترش نیوز به جزییات بیست و یکمین رویداد بین‌المللی ایران هلث اشاره و اظهار کرد: بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی پزشکی، دندان پزشکی، دارویی و آزمایشگاهی از امروز به مدت ۴ روز آغاز به کار کرده است. سالن‌های تحت پوشش این رویداد نیز عبارتند از سالن‌های ۵، ۳۵، A۳۸، ۳۸B، ۴۰، ۴۱ و ۴۴.

وی در ادامه سخنان خود با شاره به برنامه‌های جانبی ایران هلث گفت: این رویداد که توسط شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار شده، در طول دوره برپایی خود میزبان کارگاه‌های آموزشی و همایش‌های متعدد و مرتبط با موضوع ایران هلث است.

سعادتی پور در پایان سخنان خود ضمن اشاره به فضای تحت پوشش نمایشگاه اظهار کرد: ایران هلث امسال در فضای سرپوشیده مفید به مساحت ۲۰ هزار متر مربع و با حضور ۱۵۳ شرکت خارجی برگزار می‌شود. این در حالی است که این رویداد سال گذشته در فضای سرپوشیده مفیدی به مساحت ۱۸ هزار مترمربع و با حضور ۸۰ شرکت خارجی برگزار شده بود. این نکته خود به تنهایی گویای آن است که تحریم‌ها و فشارهای بین‌المللی امریکا تاثیری در انگیزه شرکت‌های خارجی برای حضور در رویدادی مانند ایران هلث نداشته است.

ارسال نظر