|
کدخبر: 33562

در دیدار رئیس منطقه‌ای یوفی و رئیس بخش اقتصادی سفارت ژاپن مطرح شد

ژاپن در تکاپوی اکسپو ۲۰۲۵

حسین اسفهبدی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران با " ماساشی واتانابه " رئیس بخش اقتصادی سفارت ژاپن و هیات همراه دیدار و گفت‌وگو کرد.

گسترش نیوز: در این دیدار صمیمانه اسفهبدی ضمن اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های اکسپو در جهان و حضور گسترده شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران ابراز امیدواری نمود تا با برگزاری نمایشگاه‌های اکسپو در ارتقاء تولید و اقتصاد اقصی نقاط جهان بتوان شاهد پیشرفتهای اقتصادی دو چندان بود.

stringio.jpg

" ماساشی واتانابه " رئیس بخش اقتصادی سفارت ژاپن نیز با اشاره به همکاری نمایشگاهی دو کشور و سابقه برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی خواستار حمایت در راستای برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه اکسپوی ۲۰۲۵ اوزاکا ژاپن شد.

Japan_nama1.JPG

وی با اشاره به برگزاری جلسه توجیهی نمایشگاه ۲۰۲۵ اوزاکا ژاپن در تاریخ ۲۵ تیرماه ۹۷ در محل تالار اصفهان شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران از دکتر اسفهبدی و کارشناسان برجسته ایشان دعوت کرد تا با حضور در این مراسم از برنامه‌ها و نحوه برگزاری آن نمایشگاه اطلاع حاصل نمایند.

در پایان این ملاقات صمیمانه دکتر اسفهبدی با اشاره مجدد به سوابق و کیفیت برگزاری نمایشگاه‌های ژاپنی در جهان و عملکرد مناسب و قابل تقدیر آن کشور در مجامع نمایشگاهی بین‌المللی از جمله UFI و BIE برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

منبع: روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها