|
کدخبر: 33414

گسترش تجارت از جشن صنعت نمایشگاهی در سایت تهران گزارش می‌دهد

روایت جالب اسفهبدی از «هاشمی طلا»

براساس آنچه در تقویم آمده جشن نمایشگاهی ۱۷خرداد( ۷ژوئن) بوده و به مدت یک هفته نیز ادامه داشته است.

گسترش نیوز - جشن نمایشگاه ها در ایران با کمی تاخیر و ۲۱خرداد جشن گرفته شد. این یعنی ما احتمالا آخرین کشوری بودیم که در این زمینه فعالیت کردیم. گسترش نیوز از ابعاد برپایی این رویداد گزارش می دهد.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تهران درباره روز جهانی صنعت نمایشگاهی گفت: روز با شکوه صنعت نمایشگاهی را به تمام همکاران ارجمند تبریک می‌گویم. برای من جالب و ارزشمند است که اهالی صنعت نمایشگاهی با تلاش خودشان توانستند به یکپارچگی و همبستگی در رابطه با برگزاری یک جشن بین‌المللی برسند و فضایی که در اینجا حاکم است برای همه ما خوشایند و زیباست.

اسفهبدی تاکید کرد: از آقای مهندس هاشمی طبا تشکر می‌کنم که در این جمع نمایشگاهی کنار ما حضور داشتند. ایشان در یک دوره‌ای مدیریت سایت تهران را بر عهده داشتند و باید ایشان را افتخار این صنعت دانست. همکاران ما در این حوزه می‌توانند شهادت بدهند که وقتی ایشان متولی این جایگاه بودند تحولات بسیار مهمی را در این زمینه به‌وجود آوردند.

رئیس منطقه‌ای یوفی در منطقه افریقا و خاورمیانه همچنین اظهارکرد: یکی از این موارد، پایه‌گذاری رویدادهای نمایشگاهی اختصاصی در کشورهای مختلف خصوصا در آسیای میانه بوده است. در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ صنعت نمایشگاهی شرایط بسیار متفاوت تری نسبت به امروز داشت. یعنی هم شرایط برگزاری رویدادهای نمایشگاهی و هم تعداد مجریان فعال در این زمینه بسیار کمتر بوده است.

اسفهبدی همچنین افزود: در این شرایط بسترسازی برای انجام امور تجاری هم قطعا دارای مشکلات بسیاری بوده است. اما آقای هاشمی طبا در همان سال‌ها واقعا با قدرت کار کردند و فضای صنعت نمایشگاهی را هر بار بیش از گذشته تقویت کردند. نقش ارزنده ایشان باعث شده بود در میان همکاران نمایشگاهی به «هاشمی طلا» معروف شوند.

مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تصریح کرد: ما سعی کردیم در دوره‌های اخیر در زمینه اعتلای صنعت نمایشگاهی برخی اقدامات سازنده را انجام بدهیم. در این رابطه روی بحث آموزش به صورت جدی متمرکز شدیم و در آینده هم برخی برنامه‌های کاربردی در این رابطه را اجرا خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: در طول یکی دو سال اخیر هر بار به بهانه های مختلف، از اساتید صنعت نمایشگاهی برای برگزاری جلسات آموزشی دعوت کردیم که تاثیر خوبی خواهد داشت. قطعا این روند را ادامه خواهیم داد. از همه همکاران نیز تقاضا داریم به موضوع آموزش دقت ویژه داشته باشند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها