|
کدخبر: 33032

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب مطرح کرد:

«شهرآفتاب» آینده نمایشگاهی ایران

مدیرعامل شهر آفتاب با اشاره به این مساله که نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب آینده نمایشگاهی کشور است، گفت: از هرگونه سرمایه گذاری کشورها و بخش خصوصی برای تکمیل فازهای بعدی نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب استقبال می کنیم.

گسترش نیوز: محمد رئوف قادری با اشاره به این مساله که ساخت نمایشگاه ها باید به لحاظ اقتصادی توجیح داشته باشد، اظهار داشت: در ساخت فازهای بعدی نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب باید مساله اقتصادی بودن طرح مورد توجه قرار گیرد.

ghaderi1.jpg این مقام عالی رتبه در صنعت نمایشگاهی با بیان اینکه یکی از مشکلات ساخت نمایشگاه در فاز یک این بوده که شرکت بهره بردار از ابتدا در کنار مراحل ساخت حضور نداشته است، گفت: باید یک تیم فنی بین شرکت بهره بردار ، شرکت gmp آلمان ، سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران و شرکت نقش جهان برای ساخت فازهای بعدی شکل بگیرد تا همکاری بهتری وجود داشته باشد. وی با اشاره به این مساله که نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب آینده نمایشگاهی کشور است، بیان کرد: از هرگونه سرمایه گذاری کشورها و بخش خصوصی برای تکمیل فازهای بعدی نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب استقبال می کنیم و نسبت به آن علاوه بر تعهد قانونی تعهد اخلاقی نیز داریم.

وی در پایان تصریح کرد: اعتقاد دارم که جذب سرمایه گذار با مذاکره امکان پذیر است و نه با مناقصه و شرط گذاشتن.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها