|
کدخبر: 32688

جهان آماده برای جشن صنعت نمایشگاهی + تصاویر

کمتر از ۲۰ روز به دومین دوره از جشن صنعت نمایشگاهی در سراسر جهان باقی مانده است. در این شرایط سازمان جهانی ufi خود را برای این رویداد مهم آماده می‌کند.

گسترش نیوز: اهالی صنعت نمایشگاهی در سراسر جهان قرار است ششم ژوئن ۲۰۱۸ مصادف با ۱۶ خرداد ۹۷ را به مناسبت روز جهانی این صنعت جشن بگیرند. این دومین سال متوالی است که عرصه پر جنب و جوش رویدادها پس از چندین قرن صاحب یک روز رسمی شده است.

در این مسیر البته نباید نقش تحقیقاتی و تبلیغاتی ایران را نادیده گرفت. طی سال‌های اخیر فعالان این عرصه با معرفی کارکردهای فرهنگی صنعت نمایشگاهی در کشور و ارائه آنها به مدیران تصمیم گیر جهانی، سعی در ثبت یک روز ویژه برای این صنعت داشتند که در نهایت پیگیری ها و رایزنی های دکتر شاهرخ مدرس در این رابطه به سرانجام رسید. سازمان یوفی بر این اساس یک روز مشخص را به نام صنعت نمایشگاهی جهان ثبت کرد.

به مناسبت فرا رسیدن این روز در اغلب کشورها خصوصا آنهایی که دستی بر آتش صنعت نمایشگاهی دارند، جشن‌های مختلفی برگزار می‌شود. در کنار این امر جنبشی نیز به راه اتفاده که بر مبنای آن فعالان این عرصه با یک تصویر اختصاصی و هشتگ #GED2018، اهمیت این روز را نشان می دهند.

GLOBALEXPO2.jpg

GLOBALEXPO3.jpg

GLOBALEXPO4.jpg

GLOBALEXPO5.jpg

GLOBALEXPO7.jpg

GLOBALEXPO6.jpg

اخیرا کارمندان یوفی تصاویری را از جنبش صنعت نمایشگاهی در سال ۲۰۱۸ منتشر کرده اند. در این عکس‌ها غیر از کای هتندورف (مدیرعامل سازمان جهانی یوفی) چهره هایی چون سونیا جی توماس مدیر حوزه عملیاتی یوفی و النورا روبوسچی کارشناس برنامه ریزی سازمانی این مجموعه حضور دارند.

GLOBALEXPO1.jpg

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها