|
کدخبر: 32610

قانون جامع صنعت نمایشگاهی به کجا می‌رسد؟

پیش نویس قانون جامع صنعت نمایشگاهی با حضور مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های ایران و رییس انجمن نمایشگاه های ایران بررسی می‌شود.

گسترش نیوز: نشست بررسی و توافق درباره پیش‌نویس قانون جامع صنعت نمایشگاهی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران در حال برگزاری است.

nama-bazdid1.jpg

این نشست از ساعت ۱۱ در تالار اصفهان آغاز شده و در آن چهره‌هایی از جمله حسین اسفهبدی، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های ایران، نلسون حضرتی، رییس انجمن نمایشگاه های ایران و جمعی از مدیران مرکز نمایشگاهی حضور دارند.

پیش از این هم پیش نویس قانون جامع صنعت نمایشگاهی کشور در نشست تخصصی انجمن نمایشگاه های ایران و در نشست روسای مراکز، فعالان و دست‌اندرکاران صنعت نمایشگاهی کشور با حضور حسین اسفهبدی، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران، قنبری مشاورعالی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های ایران،میرظفرجویان معاون امور فنی و مهندسی این شرکت، سپاسدار دبیر انجمن مجریان نمایشگاهی و نلسون حضرتی رئیس انجمن نمایشگاه‌‌های ایران بررسی شده بود.

به طور کلی بررسی پیش‌نویس قانون جامع صنعت نمایشگاهی کشور به منظور بررسی و رفع ابهامات و نقایص این قانون و همچنین بیان مشکلات و چالش‌های پیش روی صنعت نمایشگاهی است. گفتنی‌ است که پیش نویس قانون جامع صنعت نمایشگاهی کشور که مشتمل بر ۱۴ماده و ۴تبصره است. این پیش‌نویس در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده و جهت تصویب نهایی و اجرایی شدن به هیات دولت ابلاغ شده است. براساس این قانون شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران که اختصاراً در این قانون "شرکت " نامیده شده به عنوان متولی اصلی صنعت نمایشگاهی کشور انتخاب شدهاست.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها