|
کدخبر: 31882

گردهمایی بانکی‌ها در سایت تهران+ عکس

بزرگترین رویداد بین المللی بورس، بانک و بیمه کشور از امروز تا پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه در نمایشگاه بین المللی تهران میزبان علاقه‌مندان است.

گسترش نیوز: یازدهمین رویداد بین المللی بورس، بانک و بیمه از امروز به مدت ۴ روز در سایت تهران میزبان علاقه‌مندان است. با گذشت یک دهه از برگزاری نمایشگاه، این رویداد به عنوان مهمترین و معتبرترین رویداد مالی کشور در سطح منطقه شناخته می‌شود، به همین دلیل هم با مشارکت گسترده فعالان، کارشناسان و متخصصان بازار مالی مواجه شده است.

براساس اطلاعات به دست آمده این رویداد در ۲۹ هزار و ۷۰۰ متر مربع و در سالن‌های ۳۱، ۳۵، ۳۸، ۴۰، ۴۱ و ۴۴ برگزار می‌شود.

یازدهمین رویداد بین المللی بورس، بانک و بیمه توسط میلاد مبتکر شرق برگزار می‌شود و در آن می‌توان کالا‌هایی از جمله دستگاه‌های پول‌شمار، لوازم الکترونیکی، انواع کارت بانکی و هوشمند، مموری فلش، نرم افزار‌های تخصصی، خدمات بانکی، خدمات بیمه، خدمات بورس و تجهیزات وابسته را مشاهده کرد. در این رویداد ۳۹۲ شرکت داخلی و خارجی از کشورهای عراق، عمان،‌ ترکیه ، امارات، سوییس، سوئد، انگلیس و روسیه حضور می‌یابند.

bank.nama2.jpg

افزایش ارتباط و آگاهی مردم از بازار مالی و خدمات آن، بالا بردن سواد مالی، ارائه توانمندی‌های داخلی در هر سه حوزه بورس، بانک و بیمه از طریق آموزش و فرهنگسازی، برپایی غرفه ویژه کودک و نوجوان ،برگزاری کارگاههای آموزشی همچنین فرآهم آوردن زمینه مناسب جهت تعاملات بین الملل با توجه به پیشرفت اخیر بین المللی در حوزه مالی و استقبال سرمایه گذاران خارجی به همراه فضای مذاکرات B2B، برگزاری رویداد استار تاپ حوزه مالی و .... از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این دوره از نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه به شمار می‌آید. با این حال آنچه یازدهمین دوره فاینکس را از سایر رویدادهای مشابه متمایز می‌کند، آن است که در این نمایشگاه می‌توان طرح‌های نوآورانه‌ای مانند آغاز به کار استارت‌آپ‌های نوجوان و فعالیت‌های فرهنگی جدید در حوزه بازار مالی را مشاهده کرد.

bank.nama.jpg

نگاهی به فهرست اهداف «فاینکس ۲۰۱۸» نشان می‌دهد ارائه توانمندی‌ها، دستاوردها و پتانسیل های صنعت مالی ایران در داخل و خارج همگام با تغییرات سال‌های اخیر، بوجود آوردن شرایط و زمینه لازم و مناسب به منظور حضور فعال مشارکت کنندگان و گسترش تعاملات تجاری، ارائه ظرفیت‌های نهفته بازارهای مالی به عموم مردم به منظور تبیین طرق مناسب سرمایه گذاری و حفاظت از سرمایه در فضای کسب و کار و اقتصاد، ایجاد فضای مناسب گفتگو ، تعامل و همکاری میان علاقه مندان، دانشجویان، کارشناسان، متخصصان، پیشکسوتان و فعالان بازارهای مالی داخلی و بین المللی و فراهم آوردن فضای فرهنگی و تخصصی مناسب به منظور بهره برداری جامعه آموزشی کشور از بازارهای مالی کشور از جمله مهم‌ترین اهدافی است که این رویداد در مدت ۴ روز برگزاری خود دنبال می‌کند.

ارسال نظر