|
کدخبر: 3006

در تیرماه برگزار می شود:

بیزینس «جکوزی» در سایت تهران!

نمایشگاه بین‌المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا واستخر امسال درحالی به پانزدهمین دوره خود رسیده است که از نخستین دوره تاکنون شاهد رشد کیفی و کمی بسیار چشمگیر آن بوده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری گسترش، بالا رفتن سطح تقاضا و انتظار مصرف‌کنندگان چه ازنظر کیفیت و یا ازلحاظ کمیت مصرف، زمینه‌ساز افزایش روند تولید و ارتقاء کیفی تولیدات داخلی و همچنین اهمیت ورود کالاهای مناسب و باکیفیت بالای خارجی به کشور بوده است.

در حقیقت باید گفت تمامی آنچه در جلوه و زیبایی ظاهر داخلی هر ساختمان کاربرد دارد در این نمایشگاه عرضه می‌شود. این موضوع همان چیزی است که نمایشگاه صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر را از سایر نمایشگاه‌های بخش ساختمان متمایز می‌سازد.

گفتنی است، اهمیت ویژه‌ای که هم‌اینک مصرف‌کنندگان و نیز سازندگان واحدهای مسکونی به زیبایی و لوکس بودن ساختمان‌ها می‌دهند بیش از هر بخش دیگر ساختمان به همین چهار قسمت آشپزخانه، حمام، سونا و استخر معطوف می‌شود، چراکه آنچه سایر بخش‌های یک ساختمان را ازنظر ظاهری بر سایرین برتری می‌بخشد دکوراسیون و طراحی داخلی آن است ولی در چهار قسمت موضوع این نمایشگاه علاوه بر طراحی داخلی هرروز شاهد تنوع تولید، نوآوری و به‌کارگیری فناوری و ابداعات جدید هستیم. از سوی دیگر مشارکت واحدهای تولیدکننده آشپزخانه‌های صنعتی و صحرایی نیز در این نمایشگاه هرسال فعال‌تر و گسترده‌تر از دوره قبلی بوده و سرانجام پس از سال‌ها فقدان یک نمایشگاه تخصصی برای این‌گونه واحدها، شاهد گردهمایی منسجم تولیدکنندگان و واردکنندگان این تجهیزات در این نمایشگاه هستیم.

همچنین، ‌نمایشگاه صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر ازجمله معدود نمایشگاه‌هایی است که بازدیدکنندگان عام و همچنین متخصصین و فعالان بخش ساختمان، مصرف‌کنندگان نهایی محصولات و خدمات ارائه‌شده در آن محسوب می‌شوند و ارتباط رودررو و مستقیم این مخاطبین با شرکت‌کنندگان این نمایشگاه همواره به نتایج پرثمر و رضایت‌بخش منتهی شده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها