|
کدخبر: 23657

ایران بار دیگر به فیتور می‌رود

مدیر گردشگری و صنایع دستی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از حضور ایران در نمایشگاه بین‌المللی فیتور ۲۰۱۸ خبر داد.

عبادرضا اسلامی مدیر گردشگری و صنایع دستی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی گفت: سی و هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور اسپانیا ۲۸ دی ماه تا دوم بهمن ماه سال جاری در مادرید برگزار می‌شود و ایران نیز در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایسنا، ۲۲ شرکت و دفتر خدمات مسافرتی برای حضور در غرفه ایران که دارای ۳۰۴ متر مربع متراژ است، ثبت نام کرده‌اند و سعی شده تا موقعیت قرارگیری غرفه ایران در نمایشگاه بهتر از سال‌های گذشته باشد. در این زمینه طرف اسپانیایی این همکاری را در انتخاب فضا و موقعیت با ما داشته است حتی اگر درخواست تغییر جایگاه را داشتیم باز هم می‌توانستیم این کار را انجام دهیم اما اکنون این جایگاه در موقعیت مناسبی از نمایشگاه است.

وی ادامه داد: اواخر مهر ماه جلسه‌ای با چند تن از توراپراتورهای ایران برگزار کردیم و روی موقعیت و طراحی غرفه صحبت شد که همگی موافق آن بودند. با این وجود جلسه دیگری نیز تا ده روز دیگر برپا خواهد شد، در طراحی غرفه نسبت به سال‌های گذشته تغییراتی داده‌ایم.

اسلامی افزود: تلاش شد تا از دو ایرلاین مهم ایران برای حضور در نمایشگاه دعوت شود. با مدیرعامل یکی از این ایرلاین‌ها مذاکره مفصلی انجام دادیم اما هنوز پاسخی به ما نداده‌اند ولی با ایرلاین دیگر به نتیجه رسیدیم و آنها در نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.

مدیر گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی گفت: امسال در طراحی غرفه ایران تغییراتی داده شد. با وجود اینکه ۲۶ آژانس درخواست حضور کرده بودند اما توانستیم برای ۲۲ آژانس و شرکت جانمایی کنیم این درحالی است که سال گذشته ۱۸ شرکت مسافرتی ایرانی در نمایشگاه فیتور حضور داشتند.

ارسال نظر