|
کدخبر: 19334

برپایی نمایشگاه "خانه ایرانی، کالای ایرانی" در قزوین

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین از برپایی نخستین نمایشگاه "خانه ایرانی، کالای ایرانی" به مدت ۵ روز در قزوین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گسترش، هادی طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین اظهار کرد: نمایشگاه "خانه ایرانی، کالای ایرانی" به مدت ۵ روز با حضور بیش از ۵۵ واحد تولید‌کننده و عرضه‌کننده در فضایی به مساحت سه هزار و ششصد مترمربع در محل دائمی نمایشگاه‌ها در قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: نخستین نمایشگاه "خانه ایرانی، کالای ایرانی" با رویکرد خرید کالای ایرانی و تقویت تولیدات و معرفی توانمندی‌های تولیدات داخلی با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین از تاریخ ۲۴ تا ۲۸ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین خاطرنشان کرد: توجه به تولیدات داخلی و کارآفرینان، تحول در بخش صنعت و همچنین نقش تأثیرگذاری را در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به همراه خواهد داشت.

این مسئول یادآور شد: دستیابی به رشد اقتصادی نیازمند ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی است وبرگزاری نمایشگاه‌ها بستر مناسبی را جهت معرفی توانمندی‌های صنعتگران و تولیدکنندگان، تبادل تجربیات، انتقال اطلاعات و همچنین زمینه استفاده از دستاوردهای نوین را برای فعالان فراهم می‌سازد.

طاهرخانی در پایان بیان کرد: نخستین نمایشگاه "خانه ایرانی، کالای ایرانی" در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما پذیرای بازدید علاقه مندان خواهد بود.

ارسال نظر