|
کدخبر: 90043

کاهش حجم صف فروش در پیش‌گشایش امروز بورس

در فرایند پیش‌گشایش بازار سهام روز دوشنبه، از فشار عرضه کاسته شده و به نظر می‌رسد بازار شروعی متعادل‌تر نسبت به روزهای گذشته داشته باشد.

گسترش‌نیوز: در فرایند پیش‌گشایش بازار سهام روز دوشنبه ۲۶ اسفند، حجم صف‌های فروش در مقایسه با دو روز گذشته کاهش یافته و به نظر می‌رسد بازار امروز متعادل‌تر بازگشایی شود.

در مرحله سفارش‌گذاری امروز، سه نماد عرضه اولیه تملت، قرن و زکوثر بیشترین حجم تقاضا را به خود اختصاص داده‌اند و پس از آن نیز ثفارس، غگل و وخارزم با تقاضای بالای ۴۰ میلیون همراه هستند. در طرف عرضه نیز حکشتی، فاذر و کحافظ صف فروش چندده میلیونی تشکیل داده‌اند.

bs010.jpg

بازار در حالی معاملات روز دوشنبه را آغاز خواهد کرد که شاخص کل در روز معاملاتی قبل بیش از ۱۷ هزار واحد سقوط را تجربه کرد. اختلال در هسته معاملاتی فرابورس نیز باعث شده بود که معاملات این بازار با دو ساعت و نیم تاخیر از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه آغاز شود و تا ساعت ۱۴ ادامه داشته باشد. در حالی که پیش از آغاز بازار در هفته گذشته شاخص رشدی ۲۱۰ درصدی را تجربه کرده بود اما حالا طی هفت روز معاملاتی اخیر افت شاخص بیش از ۱۳ درصد بوده است. موضوعی که موجب نگرانی بسیاری از سهامداران از روند آتی بازار سهام شده است. این در حالی است که در سال‌های گذشته عمدتا روزهای پایانی سال شاخص روندی صعودی را تجربه می‌کرد.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها