|
کدخبر: 85290

جزئیات جدید از عرضه‌اولیه‌ «فروی»

بر اساس اطلاعات منتشر شده در وبسایت کدال، بازگشایی مجدد فروی مستلزم شفاف‌سازی در خصوص ابهامات و پرسش‌های مطرح شده در کنفرانس اطلاع‌رسانی خواهد بود.

گسترش‌نیوز: نماد فروی که روز چهارشنبه به علت نوسان ۵۰درصدی نرخ متوقف شد، پس از برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی بازگشایی خواهد شد.

به استناد ماده ۱۲ مکرر ۲ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در فرابورس به علت نوسان نرخ ۵۰درصدی نماد کروی، این شرکت حداکثر دو روز کاری وقت دارد تا پرسش‌ها و ابهامات مطرح شده در سامانه تدان را بررسی و پاسخ آنها را از طریق اطلاعیه‌ای با عنوان اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی افشا کند.

با توجه به این که دو روز کاری این نماد امروز به پایان می‌رسد، به احتمال فراوان فروی شنبه یا یکشنبه با محدودیتی در دامنه نوسان بازگشایی خواهد شد و معاملات آن دوباره از سر گرفته خواهد شد و معامله‌‎گران می‌توانند فرصتی برای ورود به این سهم پیدا کنند.

فروی که به عنوان نخستین عرضه اولیه بهمن‌ماه رونمایی شد، در گزارش عملکرد ماهانه دی ماه خود نزدیک به ۱۵۰ میلیارد ریال از فروش محصولات خود درآمد داشته که در مقایسه با آذرماه افتی ۸۶درصدی را نشان می‌دهد.

منبع: تجارت‌نیوز

ارسال نظر