|
کدخبر: 80082

آینده بورس چه خواهد شد؟

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس می‌گوید شوک بورس موقتی است و دامنه این شوک در حال کاهش است.

گسترش‌نیوز: شهاب نادری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درباره ریزش چند هزار واحدی شاخص بورس، گفت: شوک بورس موقتی است به این معنا که این ریزش شاخص بورس نمی‌تواند در بلند مدت پایدار باشد و بهتر است سهامداران خویشتن داری خود را حفظ کرده و از فروش سهام خودداری کنند.

نماینده مردم پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سهامداران نباید سهام خود را بفروشند و حتی درحال‌حاضر موقعیت برای خرید سهام بیشتر نیز فراهم شده است، افزود: در این مواقع بیشتر سهامداران خُرد اقدام به فروش سهم می‌کنند در حالیکه سهامداران توانمند دست نگه می‌دارند.

ریزش بازار سرمایه موقتی است

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه ریزش بازار سرمایه موقتی است، اضافه کرد: فرآیند و عملیات اجرایی روزانه بازار سرمایه کشور متوقف نمی‌شود اما درحال‌حاضر سوداگران در تلاش‌اند با کارشکنی از هدایت نقدینگی به بازار بورس جلوگیری کنند.

نرخ ارز در روزهای آینده کاهش می‌یابد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درباره افزایش نرخ ارز در روزهای اخیر، ادامه داد: اگرچه ممکن است نرخ ارز در چند روز گذشته افزایش داشته باشد اما تجربه‌های قبلی نشان داد که این رشد قیمتی، پایدار نخواهد بود و ارز مجدد در مسیر کاهشی قرار می‌گیرد.

منبع: تجارت‌نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها