|
کدخبر: 61822

اختصاصی‌ گسترش‌نیوز؛

سهام معدنی بخریم سود می‌‌کنیم؟

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: من سهام کگل، کچاد، شفن، زاگرس، وت، جارت، وبصادر، وپاسار، فولاد مبارکه، فخور، وکادو را برای سرمایه‌گذاری پیشنهاد می‌کنم.

گسترش‌نیوز: علی حیدری کارشناس بازار سرمایه‌ در گفت‌وگو با گسترش‌نیوز گفت: با در نظر گرفتن میزان آرامشی که در بازار وجود دارد می‌توان انتظار داشت که بورس تهران حرکت به سمت قله ۳۰۰ هزار واحدی را در پیش بگیرد این آرامش در بازارهای بین‌المللی همزمان با افزایش میزان تورم در کشور سبب می‌شود که بازار سهام ایران در بورس با خیال راحت به سمت قله ۳۰۰ هزار واحدی حرکت کند.البته در کنار تورم سهام‌های ارزشمندی که دارای فاند قوی هستند همچون کچال، کگل، زاگرس مهم است.

وی افزود: در مجموع این هفته از نظر من هفته‌ای روشن است و از نظر تحولات سیاسی سفر ظریف به سه کشور اروپایی از جمله احتمالاتی است که می‌تواند خبر خوشی برای بازار باشد. این سفر با یک نگاه خوشبینانه می‌تواند زمینه‌ساز گسترش‌ روابط در آینده باشد و برای هفته آینده می‌تواند روند حرکت صعودی بازار را تسریع کند.

HEYDARI342.jpg

حیدری گفت: در مورد سهام‌هایی که دارای فاندامنتال و بنیادهای قوی‌ است از دیدگاه سرمایه‌گذاری برای آن سهام‌ها می‌توان سرمایه‌گذاری کرد و در یک بازه زمانی مشخص و معین سود‌های قابل توجهی کسب کرد اما در مورد سهام‌های دیگری که بنیاد چندان قوی ندارند، شاهد افزایش نرخ خواهیم بود عمده آنچه در بازار فعلی در بازار سرمایه در حال رخ دادن است به دلیل ثبات دلار و به تبع آن ثبات نرخ طلا در بازار داخلی عمده سرمایه‌ها در بازار سهام جا خوش‌ کرده‌اند و بهترین بازار، بازار سرمایه یا سهام است.

وی افزود: بازار سهام نسبت به سایر بازار‌ها هنوز از میزان تورم موجود در جامعه سود نبرده است یعنی آن تورمی که در بطن جامعه خود را نشان داده است بازار سهام کماکان به آن سطح از تورم نرسیده است پس جا دارد این بازار رشد کند.

این کارشناس بازار گفت: در مجموع ما شاهد رشد بازار در هفته پیش رو خواهیم بود و این رشد به دلیل فعالیت‌های اقتصادی نیست بلکه دلیل آن پیش‌بینی‌های مثبت نسبت به تحولات سیاسی وسفر ظریف به اروپاست. تورمی که در بطن جامعه و کاهش ارزش ریال در مقابل دلار است و به دلیل عدم حرکت درست دولت است که سرمایه دار ناچار به استفاده از تک بازارها در بازه‌های زمانی مشخص است.

وی افزود: من سهام کگل، کچاد، شفن، زاگرس، وت، جارت، وبصادر، وپاسار، فولاد مبارکه، فخور، وکادو را برای سرمایه‌گذاری پیشنهاد می‌کنم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها