|
کدخبر: 52653

اختصاصی گسترش‌نیوز؛

درخواست معاون پذیرش‌ شرکت فرا بورس ایران از مردم

معاون پذیرش‌ شرکت فرا بورس گفت: از مردم می‌خواهیم همیشه تحلیل کنند و براساس تحلیل سهام خرید و فروش کنند و تابع جو و شایعات نشوند.

گسترش‌نیوز :رضا غلامعلی، معاون پذیرش‌ شرکت فرا بورس در گفت‌وگو با گسترش‌نیوز اظهار کرد: در پذیره‌نویسی ما تلاش می‌کنیم شرکت‌ها و صنایعی که از آینده روشنی برخوردارند را وارد کنیم و از شرکت‌هایی که شفافیت عمکرد ندارند و یا مشکلات این چنینی دارند خود داری کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا آن‌گونه که عنوان می‌شود سهام کشاورزی و محصولات دامی نسبت به محصولات فولادی در بازار اقبال کمتری دارد، گفت: این قضاوت درست نیست تا کنون عملکرد سهام محصولات کشاورز ی مثبت بوده است شاید در زمان‌هایی فراز و فرود‌هایی داشته است اما به شکل کلی روند مثبتی را طی کرده است.

بیشتر بخوانید:

اختصاصی گسترش‌نیوز از بازار سرمایه؛ سبدگردانی‌ها را بشناسیم

غلامعلی گفت: ما و سازمان بورس یک فضای منصفانه درست می‌کنیم که افراد بر اساس اطلاعات موجود سهام بخرند، بفروشند و در واقع نقش ما این است که این مسیر را ایجاد کنیم.، تصمیم گیری در ارتباط با سهام‌ها و... با خود مردم است.

faraborsgholamali.jfif

وی در پاسخ به این پرسش که از مردمی که در بورس حضور دارند چه انتظاری دارید، گفت: از مردم می‌خواهیم همیشه تحلیل کنند و براساس تحلیل سهام خرید و فروش کنند. تابع جو و شایعات نشوند.

بیشتر بخوانید:

عضو هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت‌وگو با گسترش‌نیوز؛ تاکید می‌کنم مردم به هیچ وجه سراغ تک سهم نروند

معاون پذیرش‌ شرکت فرا بورس در پاسخ به این پرسش که مردم از فرابورس چه انتظاری دارند گفت: تمامی سهام‌داران چه خرد و چه کلان برایشان خیلی مهم است که اطلاعات دقیق و به موقع به دستشان برسد تمام هم غم واحد پذیرش بورس این موضوع است که اطلاعات درست، دقیق و با کیفیت به‌دست سهام داران برسد بدون هیچ ضعف و یا اشتباهی.

بیشتر بخوانید:

گفت‌وگوی اختصاصی گسترش‌نیوز با مدیرعامل بورس تهران؛ تفاهم‌نامه بورس شانگهای چه مزیتی دارد؟

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها