|
کدخبر: 49961

افتتاح فاینکس ۲۰۱۹؛ با حضور رئیس سازمان بورس

دوازدهمین نمایشگاه‌ بین‌المللی بورس، بانک و بیمه امروز با حضور فرهاد دژپسند و سورنا ستاری و شاپور محمدی تا دقایقی دیگر در محل نمایشگا‌ه‌های بین‌المللی تهران افتتاح می‌شود.

گسترش‌نیوز : ‌ Finex۲۰۱۹ از جمله مهمترین نمایشگاه‌های بین‌المللی در حوزه بورس، بانک و بیمه است .

دوازدهمین دور از نمایشگاه‌ بین‌المللی بورس، بانک و بیمه امروز با حضور فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور ایران، شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، و صاحبان سرمایه، بورس، بانکداری ایران واقع در محل نمایشگا‌ه‌های بین‌المللی تهران تا دقایقی دیگر افتتاح می‌شود.

fainex200193.jpg

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های این دور از برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حضور انجمن بین‌المللی روابط عمومی است. این حضور، زمینه ایجاد رخدادهای مهمی است. انجمن بین‌المللی روابط عمومی IPRA و شرکت ARJAN CAPITAL به تهران آمده‌است تا در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه سه کارگاه آموزشی در حوزه‌های بورس برگزار کنند.

بیشتر بخوانید:

مصاحبه اختصاصی گسترش‌نیوز در آستانه فاینکس ۲۰۱۹؛ معاون وزیر صمت: به نظر من بورس در مدیریت تحریم‌ها به معدن کمک کرد

حضور استارتاپ‌ها در دوره‌های پیش به عنوان یکی از تازه‌ترین وقایع فناورانه محسوب می‌شدند در این دوره در قالب بیش از ۵۰ شرکت حضور دارند. در همین راستا یک فین تک بانکی و شرکت دانش‌بنیان بانکی نیز دعوت حضور در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه را پذیرفته است تا به این ترتیب ایران از تجربه اروپایی‌ها برای تاسیس شرکت‌های دانش‌بنیان بانکی هم بهره‌مند شود.

گفتنی است پایگاه خبری گسترش‌نیوز و روزنامه صمت به عنوان حامی رسانه‌ای فاینکس ۲۰۱۹ انتشار دهنده اخبار این رویداد بین‌المللی است.

بیشتر بخوانید:

- مدیرعامل شرکت بورس و اوراق بهادار تهران در گفت‌وگو با گسترش‌نیوز مطرح کرد؛ فرهنگ‌سازی بازار سرمایه، نقش اصلی فاینکس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها