|
کدخبر: 49821

در گفت‌و‌گوی حسنی سعدی با گسترش‌نیوز؛

تشریح برنامه‌های بورس کالای ایران در فاینکس ۲۰۱۹

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل بورس کالای ایران گفت: آشنایی با بورس کالای ایران و کارکردهای آن و انجام معاملات، آشنایی با قراردادهای آتی، آشنایی با قراردادهای اختیار معامله و نیز آشنایی با معاملات گواهی سپرده کالایی و سرمایه‌گذاری در صندوق‌های کالایی عنوان این کارگاه‌های آموزشی فاینکس ۲۰۱۹ است.

گسترش‌نیوز: فاینکس ۲۰۱۹ یکی از بزرگترین‌ نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران است که سه حوزه اصلی بورس، بانک و بیمه را در بر می‌گیرد. شرکت‌ کننده‌های این نمایشگاه نیز برای حضور، از سراسر ایران و جهان حضور خواهند یافت.

hasanibors432.jpg

ارائه آخرین دستاورد‌های حوزه فناوری، اطلاعات در ارتباط با بانک‌ها، و معاملات بورسی از جمله مهم‌ترین رویداد‌هایی است که در این نمایشگاه رقم خواهد خورد. بورس کالای ایران به عنوان یکی از مهم‌ترین بازیگران عرصه بورس ایران در فاینکس ۲۰۱۹ حضور خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل بورس کالای ایران با بیان مطلب فوق، برپایی نمایشگاه دوازدهم را بزرگترین گردهمایی سالانه فعالان حوزه بورس، بانک و بیمه عنوان کرد و گفت: بورس کالای ایران امسال برنامه‌های متنوعی را برای حضور موثرتر در نمایشگاه بورس در نظر گرفته که برگزاری ۸ کارگاه آموزشی از جمله این برنامه هاست.

آشنایی با بورس کالای ایران و کارکردهای آن

محمد حسنی سعدی افزود: آشنایی با بورس کالای ایران و کارکردهای آن و نحوه انجام معاملات در این بازار، آشنایی با قراردادهای آتی، آشنایی با قراردادهای اختیار معامله و نیز آشنایی با معاملات گواهی سپرده کالایی و سرمایه‌گذاری در صندوق‌های کالایی عنوان این کارگاه‌های آموزشی است و علاقه مندان می‌توانند جهت حضور در این کارگاه‌های آموزشی به غرفه این شرکت مراجعه نمایند.

تقدیر از برندگان مسابقه «بهترین آثار تولیدی با موضوع معاملات زعفران در بورس کالا»

وی افزود: مدیرعامل بورس کالای ایران در سومین روز از برپایی این نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه مورخ ۴ اردیبهشت ماه نیز طی نشست خبری خود با خبرنگاران و اصحاب رسانه دیدار خواهد کرد و به سوالات آنها پاسخ خواهد داد. طی این نشست خبری، از برگزیدگان مسابقه «بهترین آثار تولیدی با موضوع معاملات زعفران در بورس کالا» با اهدای جوایزی تقدیر به عمل خواهد آمد.

بیشتر بخوانید:

شعار نمایشگاه فاینکس ۲۰۱۹؛ مشارکت بیشتر، اقتصاد بهتر

حسنی سعدی ادامه داد: علاوه بر حضور مدیرعامل بورس کالای ایران در این نمایشگاه، مدیران ارشد بورس کالای ایران در ایام برگزاری نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه ( فاینکس ۲۰۱۹ ) به تناوب در غرفه شرکت حضور خواهند داشت؛ علاوه بر این کارشناسان بخش‌های مختلف بورس کالا نیز به صورت تمام وقت در غرفه این بورس پاسخگوی سوالات سهامداران، فعالان صنایع، سرمایه گذاران، کارآفرینان، پژوهشگران و کلیه مراجعان و علاقمندان خواهند بود.

نمایشگاه فرصتی مغتنم برای معرفی توانمندی ها

حسنی سعدی با بیان این که در طول برگزاری نمایشگاه دوازدهم تابلوهای معاملاتی بورس کالا به صورت آنلاین در غرفه این بورس به نمایش در خواهند آمد، گفت:این نمایشگاه را فرصتی مغتنم برای معرفی توانمندی ها، دستاوردها و ظرفیت‌های صنعت مالی ایران در داخل و خارج برشمرد و در خاتمه یادآور شد: دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه از تاریخ ۲ تا ۵ اردیبهشت ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و بورس کالای ایران در سالن ۳۵ میزبان مخاطبین و علاقه مندان خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

معاون سابق وزیر صنعت، معدن و تجارت در آستانه فاینکس ۲۰۱۹ مطرح کرد؛

اتصال بورس ایران به بازارهای بین‌المللی آرزوست

مشارکت بیشتر، اقتصاد بهتر

این رویداد بین‌المللی از دوم تا پنجم اردیبهشت با شعار «مشارکت بیشتر، اقتصاد بهتر» در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در فضایی به وسعت مجموع ۱۶ هزار و ۱۰۰ متر مربع فضای مفید برگزار می‌شود. تا کنون بیش از ۳۱۳ شرکت برای حضور در این رویداد بین‌المللی اعلام حضور کرده‌اند. یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های این دور از برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه فاینکس ۲۰۱۹ حضور انجمن بین‌المللی روابط عمومی است. این حضور، زمینه ایجاد رخدادهای مهمی خواهد بود. انجمن بین‌المللی روابط عمومی IPRA و شرکت ARJAN CAPITAL به تهران می‌آیند تا در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه فاینکس ۲۰۱۹ سه کارگاه آموزشی در حوزه‌های بورس برگزار کنند.

حضور استارتاپ‌ها در فاینکس ۲۰۱۹

حضور استارتاپ‌ها در دوره‌های پیش به عنوان یکی از تازه‌ترین وقایع فناورانه محسوب می‌شدند در این دوره در قالب بیش از ۵۰ شرکت حضور خواهند یافت. در همین راستا یک فین تک بانکی و شرکت دانش‌بنیان بانکی نیز دعوت حضور در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه را پذیرفته است تا به این ترتیب ایران از تجربه اروپایی‌ها برای تاسیس شرکت‌های دانش‌بنیان بانکی هم بهره‌مند شود.

namayeshgahbors342.jpg

گفتنی است پایگاه خبری گسترش‌نیوز و روزنامه صمت به عنوان حامی رسانه‌ای فاینکس ۲۰۱۹ انتشار دهنده اخبار این رویداد بین‌المللی خواهد بود.

بیشتر بخوانید

- مدیرعامل سبدگردان ارزش‌آفرینان در گفت‌وگو با گسترش‌نیوز: فاینکس فرصتی برای عرضه جهانی ابزار‌های مالی اسلامی

- مدیرعامل فرابورس ایران تشریح کرد:

برنامه‌های فرابورس برای سال

ارسال نظر