|
کدخبر: 49078

شعار نمایشگاه فاینکس ۲۰۱۹؛

مشارکت بیشتر، اقتصاد بهتر

انجمن بین‌المللی روابط عمومی IPRA و شرکت ARJAN CAPITAL به تهران می‌آیند تا در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه سه کارگاه آموزشی در حوزه‌های بورس برگزار کنند.

گسترش‌نیوز: نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه تهران برای ۱۲ سال پیاپی ۲ تا ۵ اردیبهشت ۹۸در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. صاحبان شرکت‌های بیمه، شرکت‌های بورس، صاحبان سرمایه از جمله مهم‌ترین شرکت‌کنندگان در نمایشگاه‌بین‌المللی بورس، بانک و بیمه هستند.

namayeshgahbors342.jpg

این رویداد بین‌المللی از دوم تا پنجم اردیبهشت با شعار «مشارکت بیشتر، اقتصاد بهتر» در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در فضایی به وسعت مجموع ۱۶ هزار و ۱۰۰ متر مربع فضای مفید برگزار می‌شود. تا کنون بیش از ۳۱۳ شرکت برای حضور در این رویداد بین‌المللی اعلام حضور کرده‌اند.

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های این دور از برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حضور انجمن بین‌المللی روابط عمومی است. این حضور، زمینه ایجاد رخدادهای مهمی خواهد بود. انجمن بین‌المللی روابط عمومی IPRA و شرکت ARJAN CAPITAL به تهران می‌آیند تا در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه سه کارگاه آموزشی در حوزه‌های بورس برگزار کنند.

حضور استارتاپ‌ها در دوره‌های پیش به عنوان یکی از تازه‌ترین وقایع فناورانه محسوب می‌شدند در این دوره در قالب بیش از ۵۰ شرکت حضور خواهند یافت.

در همین راستا یک فین تک بانکی و شرکت دانش‌بنیان بانکی نیز دعوت حضور در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه را پذیرفته است تا به این ترتیب ایران از تجربه اروپایی‌ها برای تاسیس شرکت‌های دانش‌بنیان بانکی هم بهره‌مند شود.

کارگاه آموزشی "نحوه تقابل، مدیریت و انعکاس اخبار" ویژه خبرنگاران و کارگاه آموزشی "چالش‌های نوظهور مربوط به روابط عمومی" ویژه کارشناسان و فعالان حوزه روابط عمومی و ارتباطات در نمایشگاه‌ بین‌المللی بورس، بانک و بیمه برگزار می‌شود و مدرس این دوره‌ها رئیس هیات مدیره IPRA خواهد بود.

گفتنی است پایگاه خبری گسترش‌نیوز و روزنامه صمت به عنوان حامی رسانه‌ای فاینکس ۲۰۱۹ انتشار دهنده اخبار این رویداد بین‌المللی است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها