|
کدخبر: 47631

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت‌و گو با گسترش‌نیوز:

همکاری ایران و روسیه در بورس امکان‌پذیر است

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادرار گفت: با روسیه در زمینه بورس نفت، گاز و برق می‌توانیم همکاری‌های خوبی داشته باشیم چون بورس انرژی در ایران فعال است و معاملات نفت خام در آن انجام می‌شود

گسترش‌نیوز: الکتریسیته در بسیاری از کشور‌ در بورس عرضه می‌شود اتصال به بورس ‌های بین‌المللی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است در ایران نیز تلاش‌هایی در این زمینه انجام شده‌است.

اموال بانک‌ها در بورس کالا عرضه شود؟

شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ارتباط با نظر سازمان بورس و اوراق بهادار در ارتباط با عرضه اموال بانک‌ها در بورس گفت: اگر کالا همگن باشد و بورس کالای ایران (هیات پذیرش بورس کالای ایران) این موضوع را بپذیرد از نظر سازمان بورس و اوراق بهادار این عرضه مشکلی ندارد.

بورس انرژی در ایران فعال است

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در ارتباط برقراری روابط بورسی با سایر کشور‌ها از جمله روسیه گفت: با روسیه در زمینه بورس نفت، گاز و برق می‌توانیم همکاری‌های خوبی داشته باشیم چون بورس انرژی در ایران فعال است و معاملات نفت خام در آن انجام می‌شود.

shapoormohamadii.jpg

وی افزود: فروش فراورده‌‌های نفتی و الکتریسیته نیز در بورس می‌تواند موفقیت‌آمیز باشد. بنابراین این موضوع تجربه خوبی است.

محمدی افزود: روسیه به عنوان کشوری که منابع انرژی قوی دارد می‌تواند در حوزه مشترک در زمینه بورس با ایران همکاری داشته باشد.

وی با اشاره به این موضوع که عضویت ایران در سازمان آیسکو قطعی شده است گفت: سازمان بورس تلاش‌ کرد ما زیرساخت‌های لازم از لحاظ استاندارد‌هایی که حمایت از حقوق سهام‌داران باید انجام شود را داریم و می‌توانیم با کشورهای مختلف تعامل داشته باشیم و تفاهمنامه‌هایی نیز برای همکاری با روسیه امضاء کرده‌ایم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها