|
کدخبر: 32763

امروز اتفاق افتاد:

چراغ تالار شیشه‌ای سبز شد

تالار شیشه‌ای امروز با روند صعودی خود معاملات باشکوهی را برای سهامداران رقم زد و به رنگ سبز درآمد.

گسترش نیوز: بر اساس آمار معاملاتی، امروز شاخص‌های بورس با رشد مواجه شدند؛ به طوری که شاخص کل با ۱۶۲ واحد رشد معادل ۰.۱۷ درصد به ۹۵ هزار ۱۰۳ واحد رسید.

داد و ستدهای بازار سهام امروز در حالی به پایان رسید که شاخص کل بورس با ۱۶۲ واحد افزایش به ۹۵ هزار و ۱۰۳ واحد رسید. شاخص سهام آزاد شناور نیز با افزایش ۲۱۶ واحدی به رقم ۱۰۱ هزار و ۶۰۳ واحد دست یافت.

امروز همچنین شاخص کل فرابورس؛ نیز با افزایش ۹ واحدی روی رقم یک هزار و ۱۰۷ واحد ایستاد.

ارزش کل معاملات امروز بورس تهران در حالی به بیش از ۱۸۴ میلیارد تومان نمایش داده شد که ناشی از دست به‌دست شدن بیش از ۸۵۹ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۵۷ هزار و ۱۳ نوبت داد و ستد بود.

قیمت سهام نمادهای «خرینگ، خکار، دلقما، خوساز، سشرق، ثنوسا و سدرو» بیشترین افزایش نرخ در بازار سهام داشتند.

از سویی دیگر امروز ۵ شاخص «شبندر با ۴۷ واحد، فخوز با ۴۳ واحد، شپنا با ۳۶ واحد، شتران با ۳۳ واحد و شبریز با ۲۵ واحد» را بیشترین تأثیر بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.

همچنین طی معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت‌های «ایرکاپارت صنعت، بانک سین، گروه دارویی برکت، رینگ‌سازی مشهد، سرمایه‌گذاری و توسعه خوزستان، حق تقدم خرید سهام بازرگانی و تولید مرجان کار، بیمه میهن و حق تقدم خرید سهام آن، کارخانجات تولیدی پلاستیران، کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان، پتروشیمی زاگرس و... » بازگشایی شدند.

در پایان معاملات امروز بورس، در ۵۷ هزار و ۱۳ نوبت معاملاتی، ۸۵۹ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۱۸۴ میلیارد تومان در بورس معامله شد و ارزش بازار نیز به ۳۷۲ هزار و ۸۱۹ میلیارد تومان رسید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها