|
کدخبر: 85523

هفته آینده بدهی‌های تامین اجتماعی صفر می‌شود

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: پایان اسفند سال گذشته با ۴۶ هزار میلیارد تومان بدهی انباشت شده، پشت سر گذاشته شد، اما هفته آینده بدهی این سازمان به مراکز درمانی را صفر خواهیم کرد.

گسترش‌نیوز: مصطفی سالاری روز یکشنبه در نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با اعلام این خبر گفت: پنج هزار میلیارد تومان به تازگی از دولت دریافت شد؛ این مبلغ در بدنه سازمان برنامه و بودجه معطل بود، اما سرانجام اجرایی شد.

وی افزود: این سازمان دولتی است و برای حقوق کارگران و بازنشستگان از ظرفیت دولتی بودن استفاده می‌شود تا کارها را درست انجام دهیم.

به گفته سالاری هفته آینده مطالبات بخش خصوصی تا پایان شهریور پرداخت شده و همچنین بدهی به بانک‌ها کاهش خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از آمادگی این سازمان برای تغییر وضیعت شورای عالی، خبر داد و گفت: کسی اصرار ندارد بدنه سازمان دولتی بماند و در فضای کسب وکار هرچقدر مشکلات بیشتر شود، مشکلات ما نیز بیشتر است زیرا فعالان اقتصادی تامین‌کنندگان اصلی منابعی هستند که صرف بازنشستگان و... می‌شود.

وی خطاب به اعضای اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: گرفتاری‌های شما به ما هم سرایت می‌کند اما باعث نمی‌شود بی‌رحم شویم و قانون را کنار بگذاریم. این نیست که منابع نسل آینده را اکنون صرف کنیم و به فکر آیندگان نباشیم.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها