|
کدخبر: 65559

آخرین تغییرات قیمت ارز (۹۸/۰۶/۲۸)

قیمت دلار در صرافی‌های بانک‌ها امروز ۱۱هزار و ۴۵۰ تومان و نرخ یورو ۱۲هزار و ۷۵۰ تومان تعیین شده است.

گسترش نیوز:‌ صرافی‌های بانک‌ها امروز پنج شنبه نرخ دلار را برای فروش به مردم با ۵۰تومان افزایش نسبت به روز کاری قبل ۱۱هزار و ۴۵۰تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با نرخ ۱۱هزار و ۳۵۰تومان خریداری می‌کنند.

بر همین‌ اساس طی روز جاری نرخ فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲هزار و ۷۵۰تومان اعلام شده است؛ نرخ خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲هزار و ۶۵۰تومان است.

۵صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰تا ۱۵تا ۲۰۰۰دلار امریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند. این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

گفتنی است، امروز بانک‌های عامل نرخ دلار را ۱۱هزار و ۲۹۷تومان و ۴ریال، نرخ یورو را ۱۲هزار و ۵۰۱تومان و ۳ریال و نرخ پوند انگلیس را ۱۴هزار و ۱۱۰تومان و ۴ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند. نرخ دلار نسبت به روز کاری قبل کاهش و یورو و پوند افزایش یافته است.

** توجه داشته باشید که قیمت‌های درج‌شده در این خبر برای دلار، یورو و پوند، نرخ خرید بانک از مردم است نه فروش!

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت ۱۱آغاز کرده و به مسافران یورو را با نرخ ۱۲هزار و ۶۷۸تومان می‌فروشند. نرخ ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته است.

مسافران خارج از کشوری که اسناد و مدارک خواسته‌شده را به شعب بانک‌های عامل ارائه کنند می‌توانند برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰یورو و برای سایر کشورها تا ۱۰۰۰یورو خریداری کنند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها