|
کدخبر: 62976

اختصاصی گسترش‌نیوز:

مدیرعامل بیمه سلامت: مردم تاوان جوسازی‌ها را می‌دهند

موهبتی گفت: جریان‌سازی‌هایی علیه جامعه پزشکان به وجود آمده است که در نهایت باعث ضرر به سلامت مردم خواهد شد.

گسترش نیوز: طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه سلامت در مراسم بزرگداشت روز پزشک صبح امروز اظهار کرد: در کشور فاکتور‌های زیادی برای رفاه وجود دارد که مهم‌ترین آن به بحث امنیت بر می‌گردد. در واقع ارزشمندی امنیت به واسطه خواستگاه سلامت است.

موهبتی ادامه داد: فراهم‌‌کننده این آرامش، جامعه پزشکی است که همانند ابزاری کارا زمینه فعالیت و شکوفایی دیگر حوزه‌ها را فراهم می‌کنند.

مدیرعامل بیمه سلامت بیان کرد: اگر خواهان تحقق اهداف و قدرت در حوزه سلامت هستیم باید همکاری و همسویی مابین دستگاه‌های مختلف را بیش از پیش به وجود بیاوریم.

وی تشریح کرد: یکی از گروه‌های مرجع، پزشکان هستند که باید از این جامعه صیانت شود. در حقیقت با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های حاضر می‌توان به رخداد‌ها و تحول‌های عظیم در علوم پزشکی دست بیابیم.

مدیرعامل بیمه سلامت مطرح کرد: در برخی مواقع لایه‌ای به مصوب می‌شود که پس از بازبینی و بررسی افراد متخصص اصلاحیه‌ای در خصوص آن صادر می‌شود. بنابراین باید پیش از این اقدام‌ها از نظر پزشکان استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه هماهنگی بین نهاد‌ها نیازمند تقویت بیشتری است، ابراز کرد: جریان و جنجال‌های مربوط به بحث مالیات‌دهی پزشکان باعث از بین رفتن اعتماد ملی می‌شود. اگرچه نقصان‌هایی وجود دارد اما نباید به علت اشتباه عده‌ کمی تمام این قشر زیر سوال بروند.

موهبتی با اشاره به اینکه مردم تاوان جوسازی‌ها را می‌دهند، بیان کرد: درحال‌حاضر جریان‌هایی علیه جامعه پزشکی به وجود آمده است که هدف‌های مخربی همچون از بین بردن اعتماد عمومی را دنبال می‌کند. عوامل این جریان‌سازی‌ها باید آگاه باشند که این این اعمال در نهایت باعث ضرر رساندن به سلامت مردم خواهد شد.

ارسال نظر