|
کدخبر: 58998

آخرین تغییرات قیمت ارز (۹۸/۰۴/۳۱)

آخرین تغییرات قیمت ارز به شرح زیر است:

گسترش‌نیوز : قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان، نرخ یورو ۱۵ هزار و ۲۶۶ تومان و نرخ درهم امارات در بازار آزاد ۳هزار و ۳۲۳ تومان و نرخ پوند ۱۵ هزار و ۲۶۶ تومان تعیین شده است.

نرخ خرید و فروش انواع ارز امروز نسبت به روز کاری قبل، افزایش یافته است به‌نحوی که نرخ دلار در صرافی‌های بانکی و آزاد با کاهش محسوسی مورد معامله قرار می‌گیرد.

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی برای فروش به مردم با کاهش نسبت به روز کاری قبل ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان و نرخ دلار برای خرید از مردم ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان تعیین شده است.

این درحالی است که نرخ دلار در صرافی‌های آزاد برای فروش به مردم با کاهش نسبت به دیروز ۱۲ هزار و ۱۰۰ تومان تعیین شده است.

قیمت یورو نیز در صرافی‌های بانکی نسبت به روز کاری قبل، افزایش یافت و برای فروش به مردم با نرخ ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است؛ نرخ خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان است.

قیمت درهم امارات نیز امروز در بازار آزاد، ۳۳۲۳ تومان ارزش‌گذاری شده و مورد معامله قرار می‌گیرد؛ فعالان بازار ارز معتقدند نوسانات قیمتی درهم عامل بسیار مهمی برای نرخ دلار است. نرخ پوند هم ۱۵ هزار و ۲۶۶ تومان تعیین شده است.

گفتنی است، امروز بانک‌های عامل نرخ دلار را ۱۱ هزار و ۵۵۷ تومان، نرخ یورو را ۱۲ هزار و ۹۶۵ تومان و نرخ پوند انگلیس را ۱۴هزار و ۴۵۳ تومان و ۷ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند.

ارز مسافرتی گران شد

همچنین، شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با نرخ ۱۳ هزار و ۶۱۶ تومان و ۸ ریال می‌فروشند که با احتساب کارمزد ۷ در هزار به رقمی حدود ۱۳ هزار و ۷۰۰ هزار تومان می‌رسد. نرخ ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته است.

قیمت ارز حجاج که از سوی بانک مرکزی به شعب بانک‌های عامل اعلام می‌شود برای روز جاری ۱۱ هزار و ۷۰۸ تومان و ۲ ریال است. هر حاجی می‌تواند ۲۰۰ دلار از شعب منتخب دریافت کند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر