|
کدخبر: 55097

رئیس‌کل اداره نظارت بر بیمه‌های زندگی بیمه ایران در گفت‌و‌گو با گسترش‌نیوز مطرح کرد:‌

بیمه‌های مستمری مناسب برای ۵۰ سالگی

کسرائیان گفت: پرداختی‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت برای بیمه‌های مستمری تعریف‌شده است که در یک تاریخ مشخصی و با داشتن حداقل ۵۰ سال می‌تواند از مستمری بیمه خود بهره‌مند شود.

گسترش نیوز: علیرضا کسرائیان رئیس‌کل اداره نظارت بر بیمه‌های زندگی بیمه ایران در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گسترش نیوز در مورد چگونگی کارکرد بیمه‌های مستمری، اظهار کرد: طبق ماده ۶۸ شورای عالی بیمه، شرکت‌های بیمه‌ای به چهار دسته تقسیم می‌شود که یکی از آن‌ها مربوط به بیمه‌های مستمری می‌شود.

کسرائیان بابیان اینکه بیمه‌های مستمری درواقع چهره‌ای از بازنشستگی را نمایش می‌دهد که بیمه‌شدگان می‌توانند از مزایای آن استفاده کنند، ادامه داد: بیمه‌های تحت عنوان بیمه بازنشستگی نوعی از بیمه‌نامه‌های مستمری به‌حساب می‌آید که فروش آن‌ها از سمت شرکت‌های بیمه امکان‌پذیر و بلامانع است.

رئیس‌کل اداره نظارت بر بیمه‌های زندگی بیمه ایران اضافه کرد: در بیمه‌های بازنشستگی شخص می‌تواند مواردی که مشمول خدمات‌دهی می‌شود را به‌طور کامل از شرکت دریافت کند و یا اینکه یکی از انواع مستمری شرکت بیمه‌ای برای دریافت مبالغ آن انتخاب و مورداستفاده قرار دهد.

وی بیان کرد: البته دریافتی این نوع از بیمه‌ها بستگی به مدت، نوع مستمری، مبلغ پرداختی حق بیمه و ... تفاوت‌هایی وجود دارد.

این نوع بیمه در قالب‌های گوناگونی قابل‌عرضه بوده و حتی امکان دریافت این بیمه‌نامه به‌طور مستقل و مستقیم نیز وجود دارد.

کسرائیان اضافه کرد: در این بیمه‌نامه شخص خواهان می‌تواند با مراجعه به شرکت بیمه‌گذار فارغ از بیمه سرمایه و عمر و به‌طور مستقیم بیمه مستمری را دریافت کرده و با روش پرداخت‌های مختلفی حق بیمه را بپردازد.

رئیس‌کل اداره نظارت بر بیمه‌های زندگی بیمه ایران مطرح کرد: پرداختی‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت برای این بیمه‌ها تعریف‌شده است که در یک تاریخ مشخصی و با داشتن حداقل ۵۰ سال می‌تواند از مستمری بیمه خود بهره‌مند شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها