|
کدخبر: 49526

آخرین تغییرات قیمت سکه و طلا (۹۸/۰۱/۲۷)

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۷۲۰ هزار تومان و نرخ طلای ۱۸عیار هم ۴۲۷ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

گسترش‌نیوز : امروز در بازار آزاد نرخ سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با کاهش نسبت به آخرین قیمت‌های روز قبل در نرخ ۴ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۵۷۵ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی۲ میلیون و ۵۹۸ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۲۹ هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، هر مثقال طلا نیز با نرخ یک میلیون و ۸۵۳ هزار تومان در بازار تهران معامله می‌شود. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با نرخ ۱۲۸۵.۸ دلار معامله می‌شود.

صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون نرخ دلار را برای فروش به مردم نسبت به قیمت‌های روز جاری کاهش داده و ۱۳ هزار و ۵۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با نرخ ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

برهمین‌اساس طی روز جاری نرخ فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۵ هزار و ۵۵۰ تومان اعلام شده است؛ نرخ خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان است. نرخ فروش یورو نسبت به قیمت‌های صبح امروز ۵۰ تومان کاهش یافته است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها