|
کدخبر: 44049

تندیس جایزه ملی تعالی به بیمه نوین رسید

بیمه نوین به عنوان تنها شرکت بیمه‌ای موفق به دریافت تندیس از نخستین جایزه ملی تعالی ارتباطات و بازاریابی و برندینگ شد.

گسترش‌نیوز : همزمان با برگزاری سومین کنفرانس ملی ارتباطات و بازاریابی و برندینگ و نخستین جایزه ملی تعالی ارتباطات و بازاریابی و برندینگ، این شرکت با کسب رتبه سوم موفق به دریافت تندیس برنزی از این رویداد شد.

این جایزه در پایان کنفرانس دو روزه ارتباطات و بازاریابی و برندینگ از سوی هیأت داوران پس از ارزیابی‌هایی که طی جلسات مختلف در محل شرکت بیمه نوین برگزار شده بود، به مهدی شمسائی ظفرقندی؛ مدیر روابط عمومی و بین‌الملل این شرکت اهدا شد. این در حالیست که بیمه نوین به عنوان تنها شرکت بیمه‌ای در جمع دریافت‌کنندگان تندیس این کنفرانس قرار گرفت.

خاطرنشان می‌کند جایزه ملی تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ، با هدف ایجاد فضا برای بنگاه‌ها جهت ترویج و تبادل دانش، رقابت‌پذیری در حوزه بازاریابی و تبلیغات و... علاوه بر ارزیابی عملکرد سازمان‌ها در این بخش، به برترین شرکت‌های ایرانی حائز شرایط که در زمینه ایجاد، ارتقا و نهادینه‌سازی ارتباطات بازاریابی خود فعالیت‌های اثربخشی را انجام داده‌اند، با شاخص‌هایی همچون «پیش نیازهای اساسی»، «تبلیغات»، «روابط عمومی»، «حامی‌گری و رویدادها»، «بازاریابی تعاملی، مستقیم و دیجیتال»، «پیش‌برد و فروش» و «نیروی انسانی» سنجیده می‌شوند.

سومین کنفرانس ملی ارتباطات و بازاریابی و برندینگ و نخستین جایزه ملی تعالی ارتباطات و بازاریابی و برندینگ روزهای ٢٥ و ٢٦ دی ماه امسال به همت دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد و علاوه بر سخنرانی اساتید حوزه تبلیغات و ارتباطات، کارگاه‌های آموزشی با حضور فعالان و پژوهشگران عرصه بازاریابی و تبلیغات کشور نیز جزو برنامه‌های جانبی این رویداد بود.

ارسال نظر