|
کدخبر: 38710

Paintech رویای ما را محقق می‌کند

دبیر راهبردی و برگزار کننده رویدادFailcon(کنفرانس شکست) با بیان اینکه سومین رویداد Failcon ویژه استارت آپ ها بود گفت: حضوراستارت آپ های مشهوری که تجربه ناموفق در سال های اخیر داشته اند دراین کنفرانس می تواند منتقل کننده بسیاری از نکاتی باشد که سایر استارت آپ ها ازآن بیاموزند.

گسترش‌نیوز: آرش سروری با اشاره به Paintech و حمایت شرکت ایران کیش ازاین رویداد گفت: این روزها استارت آپ ها مدام شکست می خورند. در حالیکه تا سه سال پیش کمتر به این موضوع فکر می کردیم. طبق آمارها 98 درصد استارت آپ ها درایران ناکام ماندند، دلیل این موضوع باید بررسی شود .

irankish.jpg

وی درادامه افزود: ایران کیش دراینباره راهکاری را به نام Paintech عملیاتی کرده است.Paintech ایران کیش قرار نیست حامی استارت آپ هایی باشد که موفقند، بلکه قراراست آن دسته ازاستارت آپ هایی را حمایت کندکه در مرحله شکست قرار دارند واین کار مهمی است. زمانی که من از «پین تک» ایران کیش شنیدم این موضوع برایم جالب بود خودما چندماه بود به این فکر می کردیم که چگونه می شود به استارت آپ های شکست خورده کمک کرد. هم اکنون ممکن است با Paintech این رویای ما محقق شود.

سروری اضافه کرد: همانگونه که از نام Paintechهم پیداست، Paintech به درد تکنولوژی و مشکلاتی که در این عرصه پیش می آید فکر می کند. البته به نظرم Paintech همین که بتواند درصد شکست استارت آپ ها را کاهش دهد کاربزرگی انجام خواهد داد.

دبیر راهبردی رویداد Failcon به این نکته اشاره دارد که شرکت ایران کیش در این راستا باید به موارد مختلفی توجه کند و مشکلات استارت آپ ها را نیز از همه جهات چه بعد حقوقی، مسائل تیمی و مالی مورد بررسی قرار دهد .

وی می گوید:تصور می کنم که بسیاری از کسب و کارها ی بزرگی که در این حوزه فعالیت می کنند و می خواهند دراین راستا به استارت آپ ها کمک کنند باید از« پین تک» پیروی کنند. شاید خیلی ها در کنفرانس Failcon اولین باری است که نام Paintech ایران کیش را می شنوند ولی همین کنفرانس می‌تواند باعث شود تا بسیاری از استارت آپ هایی که در مرحله شکست هستند ازخدمات Paintechاستفاده کنند .

سروری تاکید می کند: معتقدم که «پین تک» باید تبدیل به واژه ای فراگیر شود و چه بسا سایر شرکت ها نیز نسبت به این موضوع جدی وارد شوند تا یک پروژه ملی به ثمر بنشیند.

رویداد Failcon امسال در تالار اندیشه واقع در پارک اندیشه برگزار شد. این رویداد رویدادی یک روزه مخصوص کارآفرینان ، سرمایه گذاران ، توسعه دهندگان و طراحان برای شناخت اشتباهات خود و دیگران و آماده شدن برای حرکت در مسیر موفقیت است.بیش از بیست سخنران از استارت آپ های بزرگ دراین همایش 10 ساعته حضور داشتند .

ارسال نظر