|
کدخبر: 34198

اعلام مهلت دو ماهه برای دریافت وام بازنشستگان

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت وام ۵ میلیون تومانی به ۴۰۰ هزار بازنشسته زیرپوشش صندوق خبر داد.

گسترش نیوز: جمشید تقی‌زاده زمان پرداخت این نوع تسهیلات بانکی به بازنشستگان را شهریور امسال اعلام کرد و از متقاضیان خواست از هم اکنون با مراجعه به سامانه صندوق بازنشستگی کشوری ثبت نام کنند.

vam.jpg

وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت بانک صادرات اجرا می شود، مجموع اعتبار پیش بینی شده را ۲ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در این مرحله اولویت با افرادی است که تاکنون از تسهیلات بانکی صندوق بازنشستگی کشوری استفاده نکرده‌اند.

تقی‌زاده، بازنشستگان زیرپوشش صندوق بازنشستگی کشوری را نزدیک به یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر برشمرد.

وی اعطای رفاه کارت را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده این صندوق برای افزایش توان خرید بازنشستگان در سال ۹۷ دانست و افزود : براساس این طرح که نخستین بار به صورت آزمایشی در تهران اجرایی می‌شود، قرار است به هر یک از بازنشستگان تا سقف یک میلیون تومان کمک هزینه خرید مایحتاج اولیه تخصیص یابد.

وی با بیان اینکه در این طرح ۵۰ هزار نفر بازنشستگان پوشش داده می شوند، گفت: بازنشستگان می توانند با مراجعه به فروشگاه‌های زنجیره‌ای مایحتاج خود را خریداری کنند. تقی زاده در ادامه ارائه تسهیلات سفرهای زیارتی و تفریحی را از دیگر برنامه های صندوق بازنشستگی کشوری خواند و گفت: اعتبار کمک هزینه‌های این نوع سفرها از ۶۶۰ هزار تومان به ۷۴۰ هزار تومان افزایش یافته است.

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها