|
کدخبر: 92758

تأثیر کرونا بر ارزش دلار

بررسی‌ها نشان می‌دهد در پی شیوع ویروس کرونا در آمریکا و وضعیت بحرانی در این کشور، ارزش دلار در برابر بسیاری از ارزهای دیگر کاهش یافته است.

گسترش نیوز: در پی شیوع ویروس کرونا در آمریکا و وضعیت بحرانی در این کشورارزش دلار در برابر بسیاری از ارزهای دیگر کاهش یافته است.

بررسی ارزش دلار در برابر چند ارز دیگر از ابتدای سال جاری تا به امروز (۲۲ فروردین ماه) نشان می‌دهد که دلار در مقابل این ارزها تضعیف شده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد ارزش دلار در مقابل پوند انگلیس از ابتدای فروردین امسال تا به امروز از ۰٫۸۶ پوند به ۰٫۸۰ پوند رسیده و افت بیش از ۷٫۵ درصدی را به ثبت رسانده است.

از سوی دیگر ارزش دلار در مقابل یورو نیز طی همین دوره با افت ۲٫۳ درصدی مواجه شده و از ۰٫۹۳ یورو به ۰٫۹۱ یورو کاهش داشته است.

ارزش دلار آمریکا در مقابل دلار دیگر کشورها نیز کاهش‌های قابل توجهی داشته است.

دلار آمریکا از ابتدای فروردین امسال تا به امروز (۲۲ فروردین ماه) در مقابل دلار استرالیا با سقوط ۱۰ درصدی ارزش مواجه شده، به طوری که نرخ برابری آن از ۱٫۷۴ واحد به ۱٫۵۷ واحد کاهش یافته است.

دلار کانادا نیز در مقابل دلار آمریکا تقویت شده است. طی دوره مذکور ارزش دلار آمریکا در مقابل دلار کانادا با افت ۳٫۷ درصدی از ۱٫۴۴ واحد به ۱٫۳۹ واحد رسیده است.

ین ژاپن نیز از دیگر ارزهایی بوده که دلار آمریکا در مقابل آن طی دوره مذکور ۱٫۹ درصد از ارزش خود را از دست داده است.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها