|
کدخبر: 92747

روند نزولی ارز در صرافی ملی

قیمت ارز صرافی ملی در اولین هفته کاری ماه فروردین، روندی نزولی را تجربه کرد به طوری که قیمت دلار در روز پنج‌شنبه نسبت به ابتدای هفته ۳۰۰ تومان کاهش یافت و به ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان رسید.

گسترش‌نیوز: قیمت دلار در صرافی ملی در اولین هفته کاری سال ۹۹ بازدهی منفی داشت و با کاهش ۳۰۰ تومانی به رقم ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان رسید.

روز شنبه قیمت ارز نسبت به آخرین رقم اعلام شده در صرافی ملی در سال ۹۸ افزایش یافت و قیمت دلار با افزایش هزار تومانی به رقم ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان و بهای یورو به رقم ۱۷ هزار و ۳۰۰ تومان رسید، اما در ادامه فعالیت بازارها این نرخ‌ها با کاهش ۱۰۰ تومانی مواجه شدند.

روز یکشنبه باتوجه به تعطیلی بازارهای جهانی، نرخ ارز در صرافی ملی تغییر نکرد و قیمت دلار در رقم ۱۵ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۱۷ هزار و ۲۰۰ تومان ثابت ماند.

سومین روز هفته و با آغاز به کار بازارهای جهانی، نرخ ارز در صرافی ملی برای دومین روز پیاپی ثابت ماند اما با تداوم فعالیت بازارها، بهای ارز ۱۰۰ تومان کاهش یافت و قیمت دلار به ۱۵ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت یورو به ۱۷ هزار و ۱۰۰ تومان رسید.

روز سه‌شنبه نرخ ارز در صرافی ملی نسبت به روز گذشته تغییری نداشت و بهای دلار در رقم ۱۵ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۱۷ هزار و ۱۰۰ تومان ثابت ماند.

روز چهارشنبه نرخ ارز در صرافی ملی ۱۰۰ تومان کاهش یافت و قیمت دلار به رقم ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان و قیمت یورو به رقم ۱۷ هزار تومان رسید.

روز پنجشنبه بهای ارز با توجه به تعطیلی نیمه شعبان تغییر نکرد و قیمت دلار در رقم ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۱۷ هزار تومان ثابت ماندند.

نرخ ارز در صرافی ملی امروز جمعه نیز اعلام شد که نسبت به دو روز گذشته تغییری نداشت.

منبع: تجارت‌نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها