|
کدخبر: 91323

تحویل مسکن مهر پرند به شکل غیر حضوری

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم در خانه ماندن و سلامت متقاضیان، شرایط تحویل واحد، نقل و انتقال و خرید عرصه مسکن مهر پرند به شکل الکترونیکی فراهم شده است.

گسترش نیوز - محسن وطن خواهی اظهار کرد: به دلیل اهمیت حفظ و حراست از سلامت مردم و اینکه در حال حاضر تعداد کثیری از مراجعات کارگزاری مسکن مهر پرند، بابت تحویل واحد است، با هماهنگی انجام شده با اداره کل فناوری اطلاعات وزارت راه و شهرسازی، سامانه مسکن مهر پرند از طریق وب سرویس با سامانه مسکن مهر وزارت راه و شهرسازی مرتبط و آخرین تغییرات در خصوص پرداخت ها و نقل و انتقال و تحویل واحد متقاضیان هر شب بین دو سامانه تبادل می شود که باعث امنیت خاطر متقاضیان و تسریع در روند الکترونیک تحویل واحد متقاضیان خواهد شد.

وی افزود: همچنین در اقدام موازی و با هماهنگی با بانک مرکزی و بانک ملی، درگاه پرداخت الکترونیک بانک ملی در سامانه قرار گرفته که متقاضیان را از حضور فیزیکی در بانک بی‌نیاز می کند که به صورت کلی و خصوصا در شرایط کنونی کشور بسیار حائز اهمیت است.

به گفته وطن خواهی، در بخش صدور کارت قسط نیز با هماهنگی بانک مسکن، تمامی فرم‌های مورد نیاز جهت تشکیل پرونده در سامانه قرار داده شده که متقاضیان محترم برای تسریع در فرآیند تشکیل پرونده می‌توانند تمامی فرم‌ها را دانلود و نسبت به تکمیل آنها اقدام کنند.

وی گفت: در جلسات مشترک با مدیران بانک مسکن جنوب غرب تهران مقرر شد به‌زودی کل فرایند تشکیل پرونده به صورت الکترونیک انجام شود و متقاضی فقط برای معرفی ضامن و صدور کارت قسط به بانک مراجعه کنند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند تصریح کرد: با توجه به استقبال چشمگیر مردم جهت نقل و انتقال قانونی واحد خود نیز کلیه متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه خدمات الکترونیک مسکن مهر پرند به آدرس e-parand.ir اطلاعات مربوط به نفر آخر که تقاضای نقل و انتقال دارد و اطلاعات نفر اول که قرارداد به نام او است را در سامانه وارد و آخرین وکالت‌نامه را بارگذاری کنند تا فرایند نقل و انتقال نیز به صورت الکترونیک قابل انجام باشد و متقاضی در آخرین مرحله برای تحویل قرارداد جدید به کارگزاری مراجعه کنند.

مدیر عامل شرکت عمران پرند همچنین خاطرنشان کرد: همزمان با سایر بخش‌ها، فرآیند خرید عرصه نیز الکترونیکی شده و پرداخت عرصه به دو صورت نقد یا نقد و اقساط از طریق درگاه بانک ملی سامانه مقدور است و در انتها قرارداد نیز به صورت الکترونیک در سامانه تولید خواهد شد که متقاضی فقط برای امضای قرارداد و مراحل پایانی و با اخذ نوبت از سامانه به کارگزاری مراجعه خواهد کرد.

منیع؛ ایسنا

  • حسین رشوندفلاری ارسالی در

    سلام خواهشابواسط کرونادربانگ مسکن تهران ضامن گشته جهت تحویل کارت انجام شود

ارسال نظر