|
کدخبر: 91310

پیش‌بینی قیمت خانه سمت کرج در سال ۹۹

رئیس اتحادیه املاک کرج می‌گوید: با شیوع ویروس کرونا تمام معادلات اقتصادی جهان بهم ریخته است. با توجه به کاهش قیمت نفت، افزایش قیمت دلار و طلا به نظر می‌رسد که قیمت خانه‌های کرج در سال ۹۹ نیز گران شود.

گسترش‌نیوز: طبق آمار منتشر شده از سوی مرکز آمار، متوسط قیمت فروش هر متر مربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در کشور در پاییز امسال چهار میلیون تومان (با میانگین مساحت ۲۴۲ متر مربع) بوده که نسبت به فصل قبل ۱۱٫۷ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ۹۳٫۵ درصد افزایش داشته است.

رئیس اتحادیه املاک کرج در پاسخ به این پرسش که قیمت خانه‌های کرج بعد از تعطیلات عید چه می‌شود؟ گفت: با شیوع ویروس کرونا تمام معادلات اقتصادی جهان بهم ریخته است. با توجه به کاهش قیمت نفت، افزایش قیمت دلار و طلا به نظر می‌رسد که قیمت خانه‌های کرج در سال ۹۹ نیز گران شود.

محمد قمی افزود: در حال حاضر متوسط قیمت خانه‌های کرج به متری هفت میلیون تومان می‌رسد، همچنین قیمت خانه در عظیمیه شهر کرج از متری ۱۴ تا ۱۸ میلیون تومان است.

او درباره وضعیت بازار مسکن اظهار کرد: فعلا بازار مسکن به دلیل شیوع ویروس کرونا وضعیت مناسبی ندارد و تقاضا برای خرید خانه در این منطقه به دلیل افزایش قیمت خانه‌ها کمتر شده است.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر