|
کدخبر: 91256

خبر خوش وزیر کار؛ حقوق بازنشستگان ۱۵ تا ۷۷ درصد افزایش می‌یابد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توئیتی نوشت: با تامین منابع برای همسان سازی حقوق بازنشستگان،‌ حقوق بازنشسته‌های کشوری و لشکری بین ۱۵.۸ تا ۷۷.۳ درصد اضافه می‌شود.

گسترش نیوز - محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توئیتی نوشت: با تامین منابع برای همسان سازی حقوق بازنشستگان،‌ حقوق بازنشسته‌های کشوری و لشکری بین ۱۵.۸ تا ۷۷.۳ درصد اضافه می‌شود.

#خبرخوش با دستور مهم #رئیس_جمهور محترم امسال امر همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری ولشکری علیرغم همه محدودیتها،نسبت به گذشته افزایش جدی می یابد و با تحقق وعده اعتبار تخصیصی دکتر نوبخت ما میتوانیم تقریباً بین۱۵.۸درصدتا ۷۷.۳درصد حقوق بازنشستگان را افزایش دهیم‌ #دولت_حامی_بازنشستگان

محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه نیز از برگزاری جلسه‌ای برای تعیین روش توزیع ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در عصر امروز خبر داد و در صفحه خود در اینستاگرام نوشت: همانطور که گفته بودم عصر امروز (دوشنبه) با نمایندگان تشکل‌های بازنشستگان و مدیران چند صندوق بازنشستگی در سازمان برنامه و بودجه نشستی خواهیم داشت. وی ادامه داد: این جلسه با هدف استفاده از نظرات آنها درباره روش مناسب توزیع ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاصی برای متناسب سازی حقوق _ بازنشستگان برگزار می‌شود.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها