|
کدخبر: 90905

قیمت آهن به کدام سو می‌رود؟

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن می‌گوید: با توجه به شیوع ویروس کرونا ممکن است نرخ آهن تا اردیبهشت ۱۳۹۹ روند نزولی داشته باشد؛ چرا که فعالان بازار هیچ داد و ستدی ندارند.

گسترش‌‌نیوز: رئیس اتحادیه فروشندگان آهن در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است نرخ آهن پس از تعطیلات نوروز دوباره ارزان شود؟ گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا ممکن است نرخ آهن تا اردیبهشت ۱۳۹۹ روند نزولی داشته باشد؛ چرا که فعالان بازار هیچ داد و ستدی در امور کسب و کارشان ندارند. زمانی که وضعیت بازار در رکود به سر می‌برد ممکن است که برخی از فعالان بازار برای تامین هزینه‌های جاری کالای خود را زیر نرخ بفروشند.

حمیدرضا رستگار در توصیه‌ای به سازمان امور مالیاتی اظهار کرد: در این شرایط خاص فعالان بازار بیشترین خسارت را از شیوع ویروس کرونا دیدند. توصیه ما به سازمان امور مالیاتی این است که برای حفظ مشاغل در سال ۹۹ باید تنفس‌های مالیاتی برای تمامی فعالان اقتصادی به ویژه صنف آهن در نظر گرفته شود، چنانچه تنفس مالیاتی به مشاغل اعمال نشود نیمه نخست سال ۹۹ موج عظیم تعطیلی کارگاه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی را شاهد هستیم.

او با اشاره به نرخ آهن تصریح کرد: نرخ آهن در اسفند ماه هزار تومان ارزان شد. درحال‌حاضر نرخ هر کیلو آهن حدود شش هزار و ۳۰۰ تومان است.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها