|
کدخبر: 89978

بیکار شده‌های ناشی از کرونا بخوانند + آدرس سایت ثبت نام بیمه بیکاری

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام آدرس سایت ثبت نام بیمه بیکاری اعلام کرد: کارگران شغل از دست داده مشمول قانون کار برای درخواست بیمه بیکاری نیاز به مراجعه حضوری ندارند.

گسترش نیوز: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام آدرس سایت ثبت نام بیمه بیکاری اعلام کرد: کارگران شغل از دست داده مشمول قانون کار برای درخواست بیمه بیکاری نیاز به مراجعه حضوری ندارند.

محمد شریعتمداری در توئیتر خود نوشته است: «برای پیشگیری از شیوع ‫کرونا و حفظ سلامت کارگران مشمول ‫ قانون کار و تامین اجتماعی که شغل خود را از دست داده‌اند، ازاین پس برای ثبت درخواست بیمه بیکاری نیاز به مراجعه حضوری ندارند.

به گفته وی، به منظور رعایت مهلت قانونی بیمه بیکاری، کارگران مشمول می‌توانند به سامانه https://bimehbikari.mcls.gov.ir/ مراجعه کنند.»

منبع: تجارت‌نیوز

  • هدایی ارسالی در

    بیشرفابعدازبیست سال پرداخت حق بیمه ماهی یک میلیون وسیصد تومن روچکارش کنم نامرد ای بی وجدان؛؛؟؟؟ این روهم یکی تون میدزدی دیدتمام می شد؛؟؛؟

  • سیدحسن میری عبدالله ابادی ارسالی در

    سلام خدمت مسئولین محترم اینجانب در سن 41 سالگی بعداز 21سال کارکردن و دریغ از یک ر وز بیمه با خانواده 5نفری وطی مدت دوسال ب یشتراز سیصد پیام دادم که حتی به یک پیام که دادم جوابی نیامد قبل ازبلای کرونانصاب ایزوگام بودم که بخاطرمصدوم شدن دست چپم کلاازکارافتاده و خونه نشین شدم و تمام با ر زندگی به دوش همسرم هست چون از من کاری بر نمیادوالان موندم با این مشکلاتکه در ز ندگی هست چطوری احتیاجات خانواده ام رو بر طرف کنم لطفا تقاضاوخواهش میکنم به درخواس ت این بنده حقیر رسیدگی فرمائید ش م649789 816ش ت09159204998

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها