|
کدخبر: 84720

۲۰۰ هزار نفر خانه‌دار می‌شوند

معاون وزیر راه از تحویل ۲۰۰ هزار واحد مسکونی به افراد فاقد مسکن در کشور تا پایان سال خبر داد.

گسترش‌نیوز: مهران کفاش بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به تصادفات اخیر جاده قم کاشان اظهارکرد: اولویت وزارت راه و شهرسازی بهبود جاده‌های کشور است و بر همین اساس تصمیم بر آن شد تا روشنایی محور امیرکبیر کاشان ساماندهی شود و محور قدیم قم کاشان نیز با تصمیمات اتخاذ شده مقرر شد تا روکش آسفالت آن بهسازی شود که در این زمینه قرارداد آن نیز منعقد شد.

mehrankafash12.jpg

وی از اجرای ستاد ویژه نوروز در وزارت راه و شهرسازی خبر داد و افزود: روزانه در تهران موضوعات رصد می‌شود و ایستگاه‌های زیادی احداث می‌شود تا مردم بهترین سفر را داشته باشند و مردم نیز در هیچ زمینه‌ای نباید دغدغه داشته باشند چراکه تمامی اقدامات لازم برای تسهیل سفر مسافران صورت پذیرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به افتتاح سه هزار کیلومتر راه شهری و یک هزار کیلومتر راه روستایی کشور در امسال ابرازکرد: برنامه آن است که میزان بهره‌برداری از راه‌های روستایی تا پایان دولت به دو هزار کیلومتر برسد و یک هزار کیلومتر از راه‌های شهری نیز آماده آسفالت است و در سال آینده اولویت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است به ویژه پروژه‌هایی که بالای ۷۰ درصد پیشرفت دارند و این مهم در بودجه سال آینده نیز پیش‌بینی شده است.

وی ضمن اشاره به اجرای طرح اقدام ملی مسکن گفت: تا پایان دولت ۴۰۰هزار واحد مسکن به مردم شریف ایران تحویل داده می‌دهد و یکی از دغدغه‌های وزیر راه و شهرسازی نیز در این زمینه تکمیل طرح اقدام ملی مسکن است که بخشی از این طرح در امسال آغاز و در سال آینده نیز بخش دیگری از آن صورت می‌پذیرد.

کفاش با بیان اینکه آمار پروژه‌هایی که در کشور پیشرفت ۷۰ درصدی داشتند میزان قابل توجهی است، تصریح کرد: حتی در زمان تحریم و فشارهایی که به مردم و دولت وارد شده پروژه‌های بسیار زیادی به بهره‌برداری رسیده است و این مهم با توجه به توان بالای مهندسان ایرانی و تخصص آنان صورت پذیرفته است.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ هزار واحد در قالب‌های گوناگون به مردم فاقد مسکن ارائه خواهد شد، تاکید کرد: اقدامات دولت در قالب پروژه مسکن مهر و طرح اقدام ملی در سال ۹۹ به پایان رسیده و دولت به تمامی تعهدات خود عمل خواهد کرد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر