|
کدخبر: 84245

جزئیات مهلت جدید برای‌ حذف‌شدگان مسکن ملی‌‌

متقاضیان حذف شده مسکن ملی ۱۰ روز فرصت اعتراض دارند متقاضیان مسکن ملی که پیامکی دریافت نکرده‌اند از اول اسفند ماه به مدت ۱۰ روز فرصت دارند با مراجعه به سامانه مسکن ملی، اعتراض خود را ثبت کنند.

گسترش‌نیوز: بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که برای تکمیل مدارک پیامکی دریافت نکرده‌اند، حائز شرایط مسکن اقدام ملی تشخیص داده نشده‌اند اما به دلیل افزایش اعتراض‌ها فرصتی در اختیار آنها قرار داده شده است تا دوباره اطلاعات آنها بررسی شود.

MASKAN234.jpg

متقاضیان مسکن ملی همچنین ۱۰ روز فرصت دارند که اعتراض خود را در سامانه مسکن ملی ثبت کنند.

پیش تر وزیر راه و شهرسازی خبر داده بود که ۴۲ درصد از متقاضیان مسکن ملی فاقد شرایط نیستند و بر اساس پالایش انجام شده اکنون تنها ۱۲۳ هزار نفر واجد شرایط هستند و کار تشکیل پرونده آنها شروع شده است.

با این حال معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه هفته گذشته خبر داد که یکی از بندهای مهم بررسی یعنی «سابقه سکونت پنج ساله» متقاضیان غیرقطعی مرحله اول ثبت نام مسکن ملی بر اساس حروف الفبا بررسی خواهد شد.

احتمال می‌رود با بررسی این شرط که در همین هفته نتایج آن مشخصص خواهد شد جمعیت بیشتری از طرح مسکن ملی حذف شوند که از روز اول اسفند ماه می‌توانند با مراجعه به سامانه/tem.mrud.ir از چگونگی درج اعتراض خود با خبر شوند.

همچنین بر اساس اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی متقاضیان پذیرفته شده که پیامک دریافت کرده‌اند باید در هنگام مراجعه به محل‌های اعلام شده مدارک زیر را به همراه داشته باشند.

اصل و فایل اسکن از اصل تمامی صفحات شناسنامه متقاضی و افراد تحت تکفل، اصل و فایل اسکن از اصل کارت ملی متقاضی و افراد تحت تکفل، اصل و فایل اسکن از اصل گواهی کفالت(سرپرستی) درصورت ضرورت، اصل و فایل اسکن از اصل گواهی سابقه سکونت در پنج سال اخیر(گواهی اشتغال به کار، گواهی تحصیل فرزندان و سابقه بیمه.

منبع: ایرنا

ارسال نظر