|
کدخبر: 82240

توضیحات جدید وزیر راه درمورد سقوط هواپیمای اوکراینی

وزیر راه، مسکن و شهرسازی درباره جلسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اعضای وزارت راه و شهرسازی در خصوص سقوط هواپیمای اوکراینی، عنوان کرد: ما در جلسه مذکور حاضر شدیم و توضیحات لازم را برای اعضا ارائه کرده و به پرسش‌های آنان پاسخ دادیم که در نهایت اعضای کمیسیون خودشان متوجه امور شدند.

گسترش نیوز: رضا اسلامی درباره این‌که تعدادی از نمایندگان مجلس عنوان می‌کنند در قضیه سقوط هواپیمای اوکراینی وزارت راه و شهرسازی مقصر است، گفت: وزرات راه وشهرسازی وظیفه‌اش مدیریت ایمن مکان‌های مختلف حمل‌ونقل است.

وزیر راه مسکن و شهرسازی تاکید کرد: در فرآیند‌های حمل‌ونقل ما حداکثرهای استاندارد و حداکثرهای ایمنی را الزام و رعایت می‌کنیم.

وی درباره جلسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اعضای وزارت راه و شهرسازی در خصوص سقوط هواپیمای اوکراینی، عنوان کرد: ما در جلسه مذکور حاضر شدیم و توضیحات لازم را برای اعضا ارائه کرده و به پرسش‌های آنان پاسخ دادیم که در نهایت اعضای کمیسیون خودشان متوجه امور شدند.

اسلامی درباره این‌که گفته شده استیضاح‌کنندگان شما تهدید شده‌اند که اگر امضاءشان را پس نگیرید راه و جاده‌های حوزه انتخابیه‌شان ساخته نخواهد شد، بیان کرد: این حرف‌ها دروغ است. نه من اهل این حرف‌ها هستم نه اعضای وزارت راه دست به چنین کاری می‌زنند.

وی تاکید کرد: راه برای نماینده نیست، راه متعلق به مردم است و ما طبق برنامه کار می‌کنیم.

منبع: ایلنا

ارسال نظر