|
کدخبر: 80426

بیش از ۱۰۰۰ طرح اشتغال روستایی تسهیلات دریافت کردند

معاون اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از پرداخت تسهیلات به یک هزار و ۴۶۴ طرح اشتغال روستایی به مبلغ ۲۰۳ میلیارد تومان خبرداد.

گسترش نیوز - ناصر شفیع آبادی گفت: یک هزار و ۸۵۲ طرح اشتغال روستایی برای دریافت تسهیلات به بانک‌های استان معرفی شده‌ که از این میان یک هزار و ۴۶۴ طرح به مبلغ ۲۰۳ میلیارد تومان پرداخت شده است.

معاون اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه ۷۱ درصد اعتبارات اشتغال روستایی از طریق بانک‌ها به روستائیان پرداخت شده است، افزود: درحال‌حاضر بانک کشاورزی، صندوق کارآفرینی امید، پست بانک و توسعه تعاون به ترتیب بیشترین تسهیلات پرداختی را به خود اختصاص داده‌اند.

شفیع آبادی به مشاغل مورد تقاضای روستائیان برای دریافت تسهیلات اشاره کرد و گفت: ۸۲ درصد تسهیلات اشتغال در روستاهای قزوین برای کشاورزی است که در این میان نیز دامداری، فرش و گلیم بیشتر از سایر رسته‌های شغلی مورد تقاضا قرار می‌گیرد.

وی به افزایش رتبه استان قزوین در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی اشاره و اظهار کرد: درحالی که ماه‌های گذشته استان قزوین نسبت به استان‌های دیگر، آمار چندان خوبی از خود به ثبت نرسانده بود، اما هفته‌های گذشته حمایت بانک‌ها و افزایش پرداخت تسهیلات، رتبه استان را در کشور ارتقا داد.

این مسئول خاطرنشان کرد: تاکنون با پرداخت‌های صورت گرفته برای سه هزار و ۵۴۵ روستایی در استان فرصت اشتغالزایی فراهم شده است.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یادآور شد: ۲۶۰ میلیارد تومان در قانون بودجه امسال برای اشتغال روستایی در استان قزوین تخصیص داده شده است.

منیع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها