|
کدخبر: 77193

آخرین وضعیت واحد‌های تولیدی راکد در بودجه ۹۹

ترکی گفت: جلسات متعدد با ستاد رفع موانع تولید در استان تهران و هماهنگی با بانک‌ها منجر به فعال شدن ۵۰۰ واحد تولیدی غیر فعال در تهران شد.

گسترش نیوز: نعمت‌الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در خصوص پیشنهاد دولت در بودجه‌ سال ۱۳۹۹ راجع به گشایش کارخانه‌های بسته و نیمه بسته، اظهار کرد: یکی از راهبرد‌های بودجه امسال، کاهش نرخ بیکاری و حمایت از بخش تولید است.

وی ادامه داد: درحال‌حاضر نزدیک به ۴۸ واحد صنعتی تولیدی در استان تهران که مجوز نداشته و فعال نبودند، مورد ارزیابی قرار دادیم و در نظر داریم تا این واحدها در سال آینده بهینه‌سازی و پوشش داده شوند.

ترکی اظهار کرد: رفع بیکاری و مشکلات مربوط به بخش تولید در استان تهران به بررسی بیشتر نیاز دارد؛ به طور مثال اگر امسال تولید در بخش کشاورزی پنج میلیون تن باشد این رقم در سال آینده به ۶/۵ تا ۷ میلیون تن خواهد رسید.

در بخش صنعت هم ۱۸ هزار واحد صنعتی و تولیدی راکد و نیمه فعال مورد ارزیابی قرار گرفتند و تسهیلاتی برای آنها در نظر گرفته شد.

وی در پایان گفت: جلسات متعدد با ستاد رفع موانع تولید در استان تهران و هماهنگی با بانک‌ها منجر به فعال شدن ۵۰۰ واحد تولیدی غیر فعال در تهران شده و تسهیلات مورد نظر آنها تامین شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها