|
کدخبر: 76638

مروری بر مهمترین اخبار کارگری امروز

امروز اخبار تازه‌ای درباره طرح حمایت معیشتی منتشر شد.

گسترش‌نیوز: در این روز همچنین گفت‌وگوهایی با وحید شقاقی شهری و عباس کاربخش انتشار یافت. اعتراض اعضای شورای اسلامی کار هپکو، اعتراض کارگران شهرداری کوت عبدالله و معوقات مزدی کارگران معدن مس تکنار بردسکن از دیگر مطالب مهم منتشر شده در این روز بود.

مبلغ بسته حمایت معیشتی بدون واسطه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود

به دنبال انتشار اخباری در برخی رسانه‌ها مبنی بر عدم دریافت بسته حمایت معیشتی از سوی سازمان‌ها و نهادهای حمایتی، به اطلاع می‌رساند همانگونه که پیش از این نیز اطلاع رسانی شده، مبلغ بسته حمایت معیشتی به حساب بانکی سرپرست خانوارها واریز می‌شود و قرار نیست هیچ سازمان، موسسه و نهاد واسطه‌ای این مبلغ را دریافت و سپس در اختیار مشمولان قرار دهد.

برای ثبت‌نام جاماندگان کمک معیشتی زمان جدیدی اعلام می‌شود

حسین میرزایی (سخنگوی طرح کمک معیشتی) اظهارکرد: برای ثبت‌نام افراد جامانده از کمک معیشتی، افرادی که احساس می‌کنند استحقاق دریافت آن را دارند و موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، زمان مشخصی را اعلام خواهیم کرد.

میزان افزایش حقوق معلمان در اجرای طرح رتبه‌بندی اعلام شد

نخستین رتبه معلمان که رتبه یک است، ۲۲۵ هزار تومان افزایش حقوق و رتبه ۵ که بالاترین رتبه است حدود ۶۸۰ هزار تومان افزایش حقوق را شامل و افزایش سنواتی بر روی آن اعمال می‌شود.

تنها با توزیع کالابرگ و آماده کردن زیرساخت‌های بازرگانی می‌توان از آلام محرومان کاست

وحید شقاقی شهری (اقتصاددان و استاد دانشگاه) گفت: در شرایطی که هر چند وقت یکبار در دادگاه‌ها پرونده‌‌ای برای افرادی که ذخایر ارزی کشور را صرف پرکردن حساب‌هایشان کرده‌اند، باز می‌شود، ضروی است که ارز مختص واردات کالاهای اساسی را با سختگیری ویژه‌ای به مصرف برسانیم.

امنیت شغلی کارگران خودروسازی ارگ جدید بم در معرض تهدید است

عباس کاربخش (دبیر خانه کارگر کرمان) با بیان اینکه صنایع خودروسازی در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم دچار مشکلاتی است، از تهدید امنیت شغلی کارگران شاغل در این شرکت‌ها ابراز نگرانی کرد.

برخورد نامناسب معاون سازمان خصوصی‌سازی با نمایندگان شورای اسلامی کار هپکو

اعضای شورای اسلامی کار هپکو، امروز ۲۵ آذرماه با مراجعه به سازمان خصوصی‌سازی در خصوص عدم تعیین تکلیف هیات مدیره هلدینگ هپکو از رئیس سازمان خصوصی‌سازی سوال کردند اما نتیجه‌ای نگرفتند.

اعتراض کارگران شهرداری کوت عبدالله به معوقات مزدی

کارگران شهرداری کوت عبدلله از مشخص نشدن وضعیت مطالبات معوقه خود خبر می‌دهند.

کارگران مس تکنار بردسکن ۴ماه مزد طلبکارند

منابع کارگری خراسان رضوی از به تعویق افتادن حدود ۴ ماه دستمزد بیش از ۵۰ نفر از کارگران شاغل در معدن مس تکنار بردسکن خبر می‌دهند.

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها