|
کدخبر: 75813

طراحی موتور پایه گازسوز برای خودرو‌های نیمه سنگین

مقیمی از طراحی موتور‌های پایه گازسوز برای خودرو‌های نیمه سنگین خبر داد.

گسترش نیوز - فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو گفت: در بحث ارائه خدمات اعلام آمادگی می‌کنیم و همه نیازهای کشور را با جدیت کامل به سرانجام خواهیم رساند.

khodrosanginn1.jpg

او بیان کرد: بحث فعالیت جاری مطرح است که اقدامات آن را ارائه داده‌ایم و نیاز است کارگروهی برای این طرح مشخص شود. ما بخش توسعه‌ای برای این طرح پیش‌بینی خواهیم کرد که به افزایش ظرفیت خودرو کمک خواهد کرد.

مقیمی افزود: باید به خودروهایی که امروز در سطح جامعه فعال هستند کمک کرد تا به سمت دوگانه سوز شدن پیش روند. باید فعالیت حمل‌ونقل در کشور اقتصادی شود و ما نیز آمادگی خود را اعلام می‌کنیم.

مدیرعامل ایران خودرو ادامه داد: در خودروهای نیمه سنگین به واسطه ماموریتی که داریم کارهایی آغاز کردیم و صنعت کشور کمک خواهد کرد. محدودیتی در تولید این خودرو نداریم. اکنون در ایران خودرو هزینه توسعه پرداخت می‌کنیم.

او بیان کرد: امکان تولید این خودرو وجود دارد و با سرعت بالا این کار را انجام خواهیم داد. موضوع خودروهای تبدیلی مطرح است که کارگاه هایی برای آن در نظر گرفته شده است.

مقیمی افزود: ظرفیت روزانه برای تولید این خودرو برای ef۷، ۴۰۰ خودروست و برای ون ۴ هزار خودرو در سال است و آریسان دوگانه ظرفیت تولید خوبی داریم.

مدیرعامل ایران خودرو ادامه داد: با توجه به شرایطی که حاکم شده و بحث اقتصادی و کاهش آلایندگی این طرح موفق خواهد بود. تبدیلی که از بنزین به گازسوز انجام می‌شود بدون مشکل است و مردم نگران این موضوع نباشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها