|
کدخبر: 75366

اطلاعیه جدید ستاد بسته معیشتی

بدنبال ایجاد اختلال در سایت بسته معیشتی از صبح امروز، ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی دولت با صدور اطلاعیه‌ای جدید تاکید کرد: با توجه به برخی اختلالات، امکان دسترسی به کد دستوری #۶۳۶۹* و سامانه hemayat تا ۲۰ آذر وجود دارد لذا متقاضیان نگرانی از این بابت نداشته باشند چرا که به تمامی درخواست‌ها رسیدگی می‌شود.

گسترش نیوز - در اطلاعیه شماره (۷) ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی دولت مستقر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمده است: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ابتدای رسیدگی به درخواست افرادی که خود را محق دریافت بسته حمایت معیشتی دولت می‌دانند ولی در مرحله اول شامل این طرح نشده‌اند بسترهای مناسب را آماده کرده است و از سوم آذر رسیدگی به درخواستها با جدیت پیگیری شده است.

bastemaeishatii.jpg

در ادامه این اطلاعیه بیان شده است: به دنبال بروز برخی از اختلالات در اپراتور همراه اول، از ابتدای این فرآیند مشکلاتی پیش آمده که متاسفانه بخشی از آن همچنان وجود دارد با این حال جای هیچ نگرانی وجود ندارد و در صورتی که مراجعه سرپرستان خانوار با مشکل مواجه شد، ضمن صبوری این اطمینان وجود دارد که به تمامی درخواست‌ها رسیدگی خواهد شد. همچنین با توجه به برخی اختلالات امکان دسترسی به کد دستوری #۶۳۶۹* و سامانه hemayat تا ۲۰ آذر وجود دارد.

منبع: انتخاب

ارسال نظر