|
کدخبر: 75080

خودرو باز هم گران شد+جدول قیمت

قیمت خودرو در بازار آزاد نسبت به روز گذشته با افزایش متوسط یک میلیون تومانی همراه است.

گسترش نیوز - بر اساس معاملات انجام شده امروز ( ۱۴ آذر ۹۸) آخرین قیمت روز خودرو‌ در بازار آزاد نسبت به دیروز افزایش متوسط یک میلیون تومانی همراه است.

bazarkhodro.jpg

طبق آخرین قیمت بازار خودرو، رنو ساندرو اتوماتیک و سراتو نسبت به معاملات قیمت روز خودرو در ۱۳آذر ۹۸ با افزایش متوسط ۳ میلیون تومانی به ترتیب با نرخ ۲۱۰ میلیون تومان و ۳۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش شدند. پژو پارس ۱۰۲ میلیون تومان، پژو صندوقدار ۱۰۵ میلیون تومان، رنو تندر پلاس دنده‌ای ۱۵۵ میلیون تومان و رانا ال ایکس ۸۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش رسیدند که این اعداد بیانگر افزایش یک میلیون تومانی است.

سایپا ۱۱۱ و تیبا با افزایش متوسط ۵۰۰ هزار تومانی به ترتیب به مبلغ ۵۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ۵۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیدند؛ همچنین تیبا ۲ با افزایش ۶۰۰ هزار تومانی به نرخ ۶۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان فروخته شد. سایپا ۱۳۱ و ساینا به ترتیب به قیمت ۴۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و ۶۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شدند که این اعداد بیانگر افزایش ۴۰۰ هزار تومانی است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ (ساده) و سایپا ۱۳۲ با کاهش متوسط ۲۵۰ هزار تومانی به ترتیب به نرخ ۱۰۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ۵۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خرید و فروش شدند.

سمند ال ایکس ۸۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، پژو جی ال ایکس ۷۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (ساده) ۸۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، دنا پلاس توربو ۱۷۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و دنا ۱۲۰ میلیون تومان بدون تغییر در نرخ معامله شدند.

khodro-kharid.jpg منبع: باشگاه خبرنگارن جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها